- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
- Reaction score
- 43
Hvad er folks problem med dette produkt, det er topkvalitet, det har lagene som brudt skifer, hvis folk tror, det er falsk, har de sten i hovedet, det brudte skiferudseende kommer kun med ren D-meth, og det ser ud som om det havde en virkelig langsom omkrystallisering, så det er gjort med kærlighed og tid og ikke forhastet eller frosset med freon eller flydende nitrogen.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 50
Wow, BTC-chef, det lader til, at et af dine ofre har nogle papirer, der siger, at du er en løgner. Fik testet dit lort, så det gør denne dristige løgn, du fortæller her, latterlig og gør det meget klart, at du ikke burde sælge lort nogen steder. Du er bare en svindler. Bare i stedet for at ghoste dem, tror du, at du er rigtig smart og sender dem bullshit. Jeg ved ikke, hvordan BB har det med svindlere, men laboratorietesten fortæller mig, at jeg aldrig vil gøre forretninger med dig, og hvis jeg ser en anden begå den fejl at stole på dig, vil jeg straks oplyse dem om det. Afskum.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 50
"Hvad er der galt, du burde ikke kunne se, at jeg snyder dig?" Var det det, du mente? Du havde ikke regnet med laboratoriet, hva'?