Metamfetaminsyntese fra P2P via Al/Hg

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Hvorfor opstår der ingen steder bobler i hexan? Og vask med varmt vand med NaCl og bagepulver fjerner mange urenheder.

Men hvis du bruger methanol i stedet for IPA, kan du foretage en direkte ekstraktion fra reaktionsblandingen efter tilsætning af lud med hexan.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Hvis du bruger nitromethan i stedet for methylamin, behøver du heller ikke at lave coolin, og du kan destillere og genbruge din methylaminkilde. Mindre affald og færre omkostninger
 
View previous replies…

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Jeg tjekker nu, om det virkelig er dextro, når jeg laver krystal af det. Når krystallen er lavet, lægger jeg den måske her. Jeg må også nævne, at jeg ikke har de korrekte forhold endnu, jeg er nødt til at lave flere reaktioner.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
efter vakuumdestillation skal jeg også lave flydende væskeekstraktion med syrebase, hvis du vil lægge tør hcl-gas i den, ellers skal du lægge fryser. jeg fandt ud af hård måde.
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
Dette billede viser reaktionen af nitromethanreduktion med saltsyre og tinmetal
For at producere methylamingas
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Har du arbejdet med nitromethan før? Jeg har problemer med at isolere produktet, som jeg sandsynligvis vil syre det i fremtiden med citronsyre og derefter vakuumdestillere alt, og derfra tilføjer man lud for at basere det igen og yderligere vakuumdestillere basen (og vand så selvfølgelig) og derefter ekstrahere distiliat med hexan og boble tør HCL-gas gennem det.

Eller bare fryse det og omkrystallisere det med IPA.
 

minnimus

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 24, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Kan du forklare, hvordan man bruger nitromethan i stedet for methlamin
i denne reaktion?

Er det muligt at
Bruge RC-brændstof, dvs. 10 % nitromethan og 90 % methonol, og blande det med resten af opskriften?
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Prøv at bruge ikke-giftigt aluminium-galinstan-amalgam.
 

neoking8

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 7, 2023
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Tak for rådet. Kan nogen bekræfte, om det er godt at udskifte Al/Hg?
 
View previous replies…

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Med ultralyd kan du aktivere Al-folie, jeg tilføjede også galliumklorid, da jeg lavede det, men reaktionen forløb ikke, som den skulle, men når du tilføjer lud, får du en øjeblikkelig vulcanoreaktion (nyd rusen).
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Ultralyd virker kun ved grignard-reaktioner for at aktivere magnesium. Tilsæt ikke natriumhydroxid! Hvis galliumklorid ikke aktiverer aluminiumsfolien, kan du prøve Galinstan (Gallium-Indium-Tin-legering). Du opvarmer stykker af aluminiumsfolie og Galinstan i en smeltedigel og får 90-95 % aluminium og 5-10 % Galinstan. Man opløser P2P (Phenyl-2-Propanon) og ethylamin i ethanol og hydrogenoxid (destilleret vand, H2O) og tilsætter aluminiumsgalinstan (Al/GaInSn) og opvarmer det derefter i et par timer for at få ethylamfetamin. Hvis man bruger methylamin, får man metamfetamin. Hvis man bruger ammoniak, får man amfetamin, men med et lavere udbytte. Devil Springs og Everclear har et højt indhold af ethanol. Galinstan kan genvindes og genbruges.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Du må ikke tilsætte natriumhydroxid (lud), fordi det vil forurene gallium.
 

jasper

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
hej rigtig godt indhold sir ikke en god kemi baggrund, men bare et spørgsmål kan vi bruge p2p få formular

Phenylaceton (P2P) syntese via BMK ethylglycidat og dampdestillation

i denne metode
 

Consider

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Er denne procedure verificeret? Nogle gange lægger de bare en procedure ud, som ikke er ægte,
 

idkyouthink

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 25, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg har brug for en kemiker i mit liv!
 

jasper

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Kan vi bruge methanol i stedet for ethanol eller IPA?
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
IPA gør det dog muligt at lægge lag på lag af olien, hvilket betyder mindre afkogning/isolering.

Sørg for, at du OVER bruger lud til at neutralisere nitromethanen, fordi du vil udtrække den. Jeg foreslår personligt, at du bruger methanol og hexan til ekstraktion.

FITLER ALUFOILEN af, før du tilsætter lud, fordi du får aluminiumoxid i dit hexanlag, umuligt at rengøre, medmindre du bruger celit eller vakuumdestillerer.

Hvis du ikke har brugt nok kaustik, vil nitromethanen danne en aezotrope med freebasen og destillere den gennem dine pumper.

Det eneste, der kunne fungere, men som endnu ikke er prøvet, er at ekstrahere med hexan, hvis man bruger metanol, og syrne med citronsyre og derefter destillere nitromethanen væk, hvorefter man freebaser olien igen og destillerer.
 

virus0815

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 30, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Kan svovlsyre erstattes af saltsyre?
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Hvis du starter almgam, skal du tilføje noget svovlsyre.

Til krystallisering, ja, du kan bruge svovlsyre, hvis du vil ryge sulfatet, men jeg foreslår HCL.
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
50
Reaction score
20
Points
8
Kan vi omdanne den frie base til metamfetaminhydrochlorid med 37 % saltsyre? I nogle videoer har jeg også set, at den frie base omdannes direkte til hydrokloridsaltet med tør HCl-gas uden brug af toluen. Hvorfor er det sådan?
 
Top