Den mest enkle måde at fremstille amfetamin på

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Der er sandsynligvis 200 (måske 500) milligram kviksølv i et termometer eller deromkring. I Kina koster det 1 dollar. Kun 1 dollar.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18

Jeg er egentlig ligeglad. For links til termometre, spørg Google.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
417
Points
63
Jeg synes faktisk, det er ret svært at finde kviksølvtermometre til salg på nettet, bortset fra de virkelig dyre, der sælges som "vintage". Og selv hvis man gør, er mængden af kviksølv pr. termometer forsvindende lille.
Med udvinding fra cinnober får du nok kviksølv til alle dine ønskede synteser på én gang.
Og da ingen kan fremvise et levedygtigt link til faktiske termometre ...

Men som du påpeger, kan situationen være forskellig for hver person, afhængigt af hvor han/hun befinder sig. Jeg ville aldrig spørge nogen på dette forum, hvor de kommer fra, så det er bedre bare at give en række oplysninger fra forskellige perspektiver. En version fungerer måske bedst i USA, en anden i Rusland, en anden i dele af EU osv. Og måske nogle på Mars :).
 
Last edited:

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18

Takket være Kina vil vi kunne nyde normal internethastighed på Mars: For næsten 10 år siden lavede et kinesisk universitet og et østrigsk universitet en "kvantetunnelkommunikation". Jeg aner ikke, hvad den egentlig hedder, men dybest set kan man "splitkopiere" en "elektron" i det tredimensionelle rum, så man har to af dem. Hvis du drejer den ene med uret, vil den anden dreje mod uret. Det sker øjeblikkeligt, næsten som om de var det samme objekt.

Dette fænomen misbruges til binær kommunikation. Kineserne opsendte i deres anden rumstation (ja, de har to) en kvantetunnel med den. De er i stand til at nyde normal internethastighed på deres rumstationer (den ene har en mikrobølgeforbindelse til den anden, en slags repeater). FORESTIL DIG DETTE! HELE UNIVERSET UDEN FORSINKELSE I KOMMUNIKATIONEN.
 

salaubry

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 23, 2021
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Tak til jer
 

Amphetamin

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Er der nogen, der kan sige mig, hvordan jeg nemmest kan fremstille amfetamin i stor skala, hvis jeg kan få fat i alle kemikalier? Undskyld for mit dårlige engelsk :eek:
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Forstår jeg dine ord sådan, at jeg kun kan lave amfetamin af kviksølvnitrat og aluminiumamalgam?
Fortæl mig venligst, hvordan jeg ejer disse materialer
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Du kan invitere denne leverandør til at slå sine annoncer op her
 
Top