- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 25
Hej alle sammen.
Jeg har endelig besluttet mig for at begynde at lære kemi (jeg har allerede ondt i hovedet).
Jeg gik og hentede følgende
1) organisk kemi som andetsprog (alle 4 udgaver).
2) Teknikker til det organiske kemilaboratorium
3) udemy og andre forskellige former for onlineundervisning
Nu er mit endelige mål med alt dette at lave mine egne aktive ingredienser til tabletter
Som dextroamfetamin, oxycodon, hydrocodon og et par andre, der undslipper mig i øjeblikket.
Jeg tror på, at klienter bør få præcis det, de selv bestiller.
Hvis dette ikke fungerer, overvejer jeg at gå tilbage til college for farmaceutiske videnskaber.
Enhver hjælp ville være meget værdsat.
Jeg prøver at strømline min uddannelse, så alle emner eller teknikker, jeg bør indprente mig i min hjerne, ville være til stor hjælp.
Tak, fordi I tager jer tid til at hjælpe mig i jeres travle liv.
P.S. Jeg har ikke noget imod at lave research, og jeg er klar til at lægge arbejdet i det. Så måske et link eller andre bøger, der kan hjælpe, så lad mig det vide.
T
Jeg har endelig besluttet mig for at begynde at lære kemi (jeg har allerede ondt i hovedet).
Jeg gik og hentede følgende
1) organisk kemi som andetsprog (alle 4 udgaver).
2) Teknikker til det organiske kemilaboratorium
3) udemy og andre forskellige former for onlineundervisning
Nu er mit endelige mål med alt dette at lave mine egne aktive ingredienser til tabletter
Som dextroamfetamin, oxycodon, hydrocodon og et par andre, der undslipper mig i øjeblikket.
Jeg tror på, at klienter bør få præcis det, de selv bestiller.
Hvis dette ikke fungerer, overvejer jeg at gå tilbage til college for farmaceutiske videnskaber.
Enhver hjælp ville være meget værdsat.
Jeg prøver at strømline min uddannelse, så alle emner eller teknikker, jeg bør indprente mig i min hjerne, ville være til stor hjælp.
Tak, fordi I tager jer tid til at hjælpe mig i jeres travle liv.
P.S. Jeg har ikke noget imod at lave research, og jeg er klar til at lægge arbejdet i det. Så måske et link eller andre bøger, der kan hjælpe, så lad mig det vide.
T