Question Har brug for råd, er lige begyndt. Bøger og ting at lære

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
24
Points
3
Hej alle sammen.

Jeg har endelig besluttet mig for at begynde at lære kemi (jeg har allerede ondt i hovedet).

Jeg gik og hentede følgende
1) organisk kemi som andetsprog (alle 4 udgaver).
2) Teknikker til det organiske kemilaboratorium
3) udemy og andre forskellige former for onlineundervisning

Nu er mit endelige mål med alt dette at lave mine egne aktive ingredienser til tabletter
Som dextroamfetamin, oxycodon, hydrocodon og et par andre, der undslipper mig i øjeblikket.

Jeg tror på, at klienter bør få præcis det, de selv bestiller.

Hvis dette ikke fungerer, overvejer jeg at gå tilbage til college for farmaceutiske videnskaber.

Enhver hjælp ville være meget værdsat.

Jeg prøver at strømline min uddannelse, så alle emner eller teknikker, jeg bør indprente mig i min hjerne, ville være til stor hjælp.

Tak, fordi I tager jer tid til at hjælpe mig i jeres travle liv.

P.S. Jeg har ikke noget imod at lave research, og jeg er klar til at lægge arbejdet i det. Så måske et link eller andre bøger, der kan hjælpe, så lad mig det vide.

T
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
359
Points
63
Jeg ved, at dette er overflødigt, og at du allerede har nævnt onlineundervisning, men jeg er også lige begyndt, og sider som psychonautwiki, the vespiary og safrole er livreddere 😅😅

jeg fandt faktisk safrole fra linkkataloget på bb selv, så jeg foreslår, at du ser, hvad de ellers har. tjek også altid referencematerialer på sider, fordi de ofte fører dig til bedre steder!!!
 

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
24
Points
3
Jo flere måder at lære på, jo bedre. Jeg har tilmeldt mig undervisning, så jeg kan lære i mit eget tempo (de har deres egne studieprogrammer). Tak for jeres hjælp.
 
Top