- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76
Nej, absolut i den forstand, at reaktionen ikke vil fungere med udestilleret P2P, ikke sandt.
Men slutproduktet er altid af højere kvalitet, når du bruger destillerede forbindelser. Og ikke at forglemme, beskidt P2P skader uden tvivl udbyttet. Det er et kedeligt arbejde, men det betaler sig.
Men slutproduktet er altid af højere kvalitet, når du bruger destillerede forbindelser. Og ikke at forglemme, beskidt P2P skader uden tvivl udbyttet. Det er et kedeligt arbejde, men det betaler sig.
- Reaction score
- 4
Tror du, at det er absolut nødvendigt at måle trykket i systemet, når man vakuumdestillerer p2p-olie/meth-freebaseolie? Eller kan jeg bare tilslutte vakuumpumpen til vakuumadapteren på den nye tomme modtagerkolbe, når DCM er blevet destilleret af (fordi DCM med lav kogepunkt på 50c ville destillere selv uden vakuum), tænde for vakuumet, skrue op for varmen, indtil jeg ser de første tegn på, at p2p-olie kommer over i modtagerkolben, og holde temperaturen, indtil destillationen er forbi.
Mangler jeg noget her? Skal jeg måle vakuumtrykket, eller kan jeg bare langsomt skrue op for varmen, indtil jeg ser, at der kommer olie over i modtagekolben?
Mangler jeg noget her? Skal jeg måle vakuumtrykket, eller kan jeg bare langsomt skrue op for varmen, indtil jeg ser, at der kommer olie over i modtagekolben?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,933
- Deals
- 1