Som KurtV sagde, såundersøg og indsaml information, hvor du kan. Jeg har et skjult kamera, der ser alle posttjenesterne køre igennem, og hvor jeg er, har vi de samme udbringere 6 dage om ugen, og de kører næsten præcis på samme tid hver dag. Sæt dig ind i den slags ting, og hvis du bemærker noget, der ikke stemmer, kan det være et tegn. Jeg bruger forskellige naboers adresser, men jeg holder stadig øje med alt, hvad der er mærkeligt. Det er dog lettere i et landligt område, når der kommer noget eller nogen ud over det sædvanlige. Jeg havde engang en pakke, der kom to dage for sent på grund af en "usps-forsinkelse", og det var måske ikke noget, men jeg brændte den adresse efter det for en sikkerheds skyld. Jeg har også en person, der tager imod leveringer mod betaling, og det er der, jeg sender alle større ordrer hen. De har ikke så meget tid tilbage at leve i, så for dem er der ikke så meget at miste, så længe jeg giver dem nogle af godbidderne, er de så glade, som de kan være. Jeg kender også en fyr, der arbejder med ups hvert år i november og december. Han hjælper flere chauffører med at levere, og han mødte en sej en sidste år, som hjælper til nu. Fyren giver ham besked, når en ordre er afgivet, og chaufføren holder øje med pakken med det specifikke navn og adresse, scanner den som leveret og tager den med hjem, hvorefter fyren henter den. Det er en af de bedste leveringsmetoder, jeg endnu har set, da det holder dig 100% væk fra radaren, og chaufføren har ingen bekymringer. Hvis pakken bliver beslaglagt, får han besked om det, fordi det er på hans rute, og pakken bliver sendt til et tilfældigt navn og en tilfældig adresse på hans normale rute, så der er ingen forbindelse til nogen overhovedet. Du skal bare sørge for, at din leverandør sender den med den pågældende tjeneste, ellers vil nogen få en stor overraskelse i posten.