- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Hej med dig,
Undskyld, jeg havde meget travlt i disse dage, alle de metoder, jeg sendte, er blevet udført og testet af mig selv, som jeg siger i det samme indlæg, det er mere mange af dem testet og kun den bedste sendt.
Tak skal du have.
Undskyld, jeg havde meget travlt i disse dage, alle de metoder, jeg sendte, er blevet udført og testet af mig selv, som jeg siger i det samme indlæg, det er mere mange af dem testet og kun den bedste sendt.
Tak skal du have.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
- By Handsomerx
-
10 Apr
Hvorfor er der ingen henvisning til farven på olie- og vandfasen?
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Jeg er ikke vant til at henvise til dem, men hvad har du helt præcist brug for at vide?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 3
- By Handsomerx
-
10 Apr
Hvad er f.eks. farven på den olie, der skiller sig ud på bunden? Min start-pmk har en slags lysebrun farve, så jeg går ud fra, at den olie, der udskilles, skal ligne den.
Hvad er farven på det vandige lag ved adskillelsen? Min er en slags bleggul grøn.
Jeg troede, at det var standardprocedure at nævne farven på dit produkt.
Under alle omstændigheder tak! Det ville være meget nyttigt at høre tilbage.
Sidebemærkning ... når du siger "fordamp dcm", mener du faktisk at lade det sidde med lav varme for at fordampe? Eller taler du om at strippe det under vakuum?
tak
Hvad er farven på det vandige lag ved adskillelsen? Min er en slags bleggul grøn.
Jeg troede, at det var standardprocedure at nævne farven på dit produkt.
Under alle omstændigheder tak! Det ville være meget nyttigt at høre tilbage.
Sidebemærkning ... når du siger "fordamp dcm", mener du faktisk at lade det sidde med lav varme for at fordampe? Eller taler du om at strippe det under vakuum?
tak