Question "Popcorn" M-30's (pressede 30 mg oxycodonkloner) - Er der nogen, der har en god formel?

Doc/Rackstackers

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 21, 2022
Messages
4
Reaction score
12
Points
3
Jeg har investeret i en ganske fin presse, en god mængde "API" og TROEDE, at jeg havde alle de nødvendige bindemidler og fyldstoffer, men jeg kan ikke finde ud af, hvad der giver den karakteristiske "brændte popcorn"-smag, som alle mine kunder, der ryger pillerne, efterspørger. For mig er det frustrerende, fordi den smag ikke (så vidt jeg ved) kommer fra API'en, men snarere fra et eller andet fyldstof eller cut. Men, som man siger, "kunden har altid ret". Uden den smag, som kundebasen er vant til, bevæger disse ting sig langsommere end melasse i januar på mit marked. Ethvert råd vil blive MEGET værdsat! Jeg er også åben over for partnerskaber, samarbejder og enhver form for forhold, der er gensidigt fordelagtige. Tak for det!
 

Twinkie

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hej, så du kan lave masser af m30, men du har ingen kunder til det eller hvad?
Woukd Bare være interesseret i 30mg oxy til god pris U kan ckntact mig, hvis du vil
 

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2023
Messages
23
Reaction score
8
Points
3
Prøv at bruge kornblomst i bindemiddelblandingen, måske virker det
 

Doc/Rackstackers

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 21, 2022
Messages
4
Reaction score
12
Points
3
Majsblomst? Genialt! Tak for det! Jeg har eksperimenteret med majsstivelse med dårlige resultater, men majsblomst kunne være præcis, hvad der er brug for. Jeg er så glad for at være faldet over dette forum.

Et perfekt eksempel på, hvordan vi kan få tunnelsyn i forhold til et projekt, og den simple evne til at række ud til fællesskabet, stille spørgsmål, lave hjernestorm, kan give et gennembrud, der kan gøre et projekt levedygtigt, bare sådan uden videre.

Hvis dette virker, og jeg er i stand til at komme med det ønskede færdige produkt, vil jeg virkelig gerne takke dig med et økonomisk tegn på min påskønnelse. Det kunne give mig en chance for at afprøve det nye BB escrow-program, som jeg har læst om!

Spørgsmål - Forudsat at du har prøvet denne formulering, havde du nogen problemer med tilsætningen af majsblomsten, der fik det færdige produkt til at efterlade tykke, hævede, mørke sorte spor, når de blev røget / brændt? Bestemt ikke en deal killer, men jeg er nysgerrig efter, om det endda er et problem, og i så fald hvilke foranstaltninger, hvis nogen, du var i stand til at tage for at afbøde den "tunge forbrænding".

Det er alt sammen spekulationer fra min side, da jeg læser din besked for første gang nu og ikke vil være i stand til rent faktisk at laboratorieteste teorien i denne weekend. Jeg vil helt sikkert opdatere dig og lade dig vide, hvordan det går, og TAK!
 

Suriv01

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 9, 2023
Messages
23
Reaction score
71
Points
18
Deals
16
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/groups/reputable-vendor-suriv01-from-worldmarket-us-2-us-deals-only.96/
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Jeg har nogle ideer, men det ville hjælpe, hvis du nævnte, hvad du allerede bruger, for det første, jeg kommer i tanke om, er cellulose. Popcornkorn består af ca. 5 % (90 % af skallen) (hemi)cellulose, og det fordamper eller smelter ikke, det brænder bare.
 

Chickenshack

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 26, 2023
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Fik du nogensinde opskriften på plads? Hvilken presse bruger du, vil en tdp 0 fungere? Til at lave faste tabletter?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Jeg tænkte på, om der er et forum, der er dedikeret til at presse piller.

Der ser ud til at være en hel del mennesker, der ved en masse om dette her på Breaking Bad, men der blev ikke delt nogen dybdegående information, der kan sammenlignes med andre narkotikasyntesevejledninger, du kan finde her, i det mindste ingen dybdegående beskrivelse af at presse piller som 1 mg Alprazolam, 2 mg Alprazolam, M30s og så videre
 
Top