Cathinoner fra før forbuddet. Kan ikke replikeres. [dusør!]

Morda

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Så vidt vides leverede Dragon Eric (ja, ham, der "blev svindler senere" / lang historie, tilsyneladende blev konti overtaget bla bla bla ...) og andre store kinesiske leverandører aldrig ren 4mmc, det var en blanding.

Jeg kan huske, at jeg læste et indlæg på en anden bikube, hvor Eric tilsyneladende ved et uheld (eller med vilje) delte nogle oplysninger, som hurtigt blev slettet. Med angivelse af proportioner på 70/20/10 og 80/20. Siden da var det bare en løbende debat om dette emne. Jeg kan ikke huske helt præcist, hvad det var. Jeg kan prøve at søge efter den gamle samtale, hvis det kan hjælpe nogen.

Hvis nogen kan huske det, plejede de at sælge varianter af Eric1 Eric2 Eric3 😂🤣 "samme", men lidt forskellige.

også tilsyneladende "Eric formel" blev sendt til salg til meget stejl pris for få år tilbage, ikke sikker på, om det var ægte eller bare en anden svindler.

mefistofeles

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
jeg har også set nogen sige, at 4 mmc fra kina ikke var rent, det var angiveligt blandet med 3 mmc, men jeg har ingen kilde til at understøtte det.

men det ser ud til, at intet nu kan slå kinesisk mephedron, jeg er ikke kemiker, men hvad er så anderledes nu end før?

du kan lave et produkt af superhøj kvalitet nu, ligesom du kunne før, tror jeg

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
68
Oldcool 4MMC er en blanding af 3/4MMC, men jeg synes faktisk, at folk foretrækker 3MMC, fordi folk vil have mere stimuleringsfølelse end de hurtige rolige effekter af ren meph, og jeg ser også, at nogle mennesker leder efter lærer, jeg er en tidligere kemiker med masser af erfaring, hvis nogen er interesseret, kan PM mig

mefistofeles

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Jeg har også set denne information et eller andet sted, men er 3mmc ikke den hurtigste? 4mmc har meget mere stimulering, mens den ikke er hurtig.

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
61
Jeg sendte en prøve af noget nyligt selvfremstillet mephedron til laboratoriet, og den kom ud med 93%, hvilket tyder på højere renhed end den kommercielle preban-prøve.

Så nu er jeg endnu mere forvirret, da dette smager så blødt, ingen halshit, effekterne er mindre. Jeg ville uden tøven bytte 1 kg til 250 g (ja, så stor en forskel)

Mens man virkelig skulle tro, at et molekyle == molekyle.

Jeg begynder næsten at tro, at de meget efterspurgte effekter kan skyldes urenheder eller biprodukter 😅 nu ville DET være et paradoks

Jantje

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Har de skelnet mellem det faktiske mephedron og dets isomer? Jeg har på fornemmelsen, at de lægger dem sammen som det samme produkt.

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
61
Ja, det, jeg sendte første gang, var 3-mmc, og denne gang sendte jeg 4-mmc. De adskiller sig meget godt.

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
61
BONGIv90KE UMvLu8hr2b SF1dBHX6WJ 6v7iJoWLZb 8CXuYGbxUt 0Qn5J6vGcY