Selvom kommentaren om ekstraktion er meget interessant og kortfattet, er det kommentarerne om de negative virkninger, der kan opstå ved at spise svampe, der er mest interessante. Som jeg nævnte at spise svampe er vejen, for at få den rene forbindelse tror jeg, at en synth er vejen der.
Jeg har spist så mange svampe, at tanken, selv når jeg skriver, får mig til at kaste op og føle mig kvalm, min vej rundt er tørret frugt pulveriseret fint og pakket i dobbelt nulhætter, hver holder mellem et gram og 0,7 g. ikke direkte smag af dem, og det fine pulver reagerer hurtigt, selv dette kommer med svampesmagen, at være syg al slags ubehag, du ikke ønsker at snuble kugler.
Mine yndlingssvampe er liberty caps, der er notorisk potente, og P.cyans the wavy cap, en anden potent svamp. Liberty caps kan give maveforstyrrelser, men wood lovers paralysis er almindeligt og kan skræmme den mest erfarne psyconought ud, men double zero gel caps er den måde, de ligner hestepiller på, men gør jobbet godt.
Min anden fortid er at tage 7 g cyaner med 2 eller 3 gode tabs, det vil blæse dit hoved rent af. Det er noget, jeg aldrig råder nogen til at prøve, selv om man føler sig stærk. Personligt er dette toppen af min brug, og det er noget, jeg endda forbereder mig på måneder i forvejen. Nu om dage er selv caps af mushies for meget for mig at tænke på at tage på grund af den nævnte gag-respons, Love acid tager måske dumme mængder og langvarig brug, men elsker at trippe, hvis jeg kunne have tripping på god syre som min virkelighed, ville jeg!