RCH21 cannabinoid fra kinesisk leverandør, er der nogen, der har oplysninger om det?

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
De har ikke givet nogen IUPAC eller CAS, ved nogen, om dette er godt? Tvivler på, at det har Cb1-handling på grund af forbud. Det er hvidt i modsætning til andre nye gule inaktive, men det er sketchy. nogen prøvet det?
OiBzTxOl1w

halohydrin

Don't buy from me
New Member
Reaction score
22
Jeg kan ikke sige præcis, hvad det er, men jeg er ret sikker på, at det er en af methylspacer-indol/indazol-cannabinoid-analogerne eller hydrazid-bundne. Efter det kinesiske forbud mod almindelige cannabinoidstrukturer var næsten alle importerede cannabinoider, som vi analyserede, cannabinoider med methylbro. De ligner næsten klassiske indol/indazol-cannabinoider, har høj CB1-affinitet og er nemme at fremstille. For eksempel - ADB-FUBIATA, også kendt som AD-18

Attachments

• 1tLiZbEKuD.jpeg
    1tLiZbEKuD.jpeg
    9.8 KB · Views: 512

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
Det har Cb1-affinitet, ikke kun Cb2? Jeg troede, at alle Cb1-affinitetskemikalier blev forbudt, ikke kun strukturen af noider, er det sandt? Jeg har også hørt rapporter om AD-18, og at det er inaktivt som alle nye kinesiske, måske får jeg en prøve af denne for at se.

halohydrin

Don't buy from me
New Member
Reaction score
22
Kina forbød kun disse strukturelle klasser, så vidt jeg ved. Jeg så nogle medier offentliggøre det som en "catchall-klausul", tilsyneladende uden kemisk viden. Fra kortvarige eksperimenter med methylspacer-cannabinoider ved jeg, at de har en ret stærk affinitet til begge receptorer og er lidt mindre potente end ikke-broede ækvivalenter. Jeg har også hørt, at nogle nye cannabinoider/cathinoner er langt mindre potente end de tidligere - nu forbudte. Vi har analyseret masser af importerede materialer med GC/MS, og en hel del af dem er enten skåret med ikke-relaterede forbindelser eller er bare strukturelt forskellige. Jeg tror, at det kan være en grund til nedsat styrke og aktivitet. Nogle nyere RC-butikker kan være ret skumle nu om dage. Det er lidt trist.

Attachments

• xVRvedtC0o.png
    xVRvedtC0o.png
    106.8 KB · Views: 512

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
Ja, det virker som standardpraksis i lang tid for RC-butikker. Tak for din værdifulde indsigt, jeg sætter pris på det. Også hvis nogen har testet denne RCH21 in vivo og har nogen oplysninger og sammenligninger med forbudte, ville det være fantastisk.

Jester8

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg har nogle jeg fik en prøve

blandede 5g med 48g gram blad.
Det havde ingen effekt. Det samme som alle andre stoffer fra Kina det sidste år.

WillD

Expert
Reaction score
1,054
Det er snarere en ikke-psykoaktiv CB2-receptoragonist.

Jester8

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Korrekt makker. Ingen rekreativ effekt