- Reaction score
- 3
Vær hilset, kære medmennesker!
Jeg starter snart min rejse til meth-fremstilling. jeg har adgang til de fleste af de nødvendige reagenser som efedrin, pseudo,
rød p, methylamin og p2p. problemet er, at jeg har lidt eller ingen kemisk viden, og dette vil være min første syntese. tror du fyre
dette er muligt for fuldstændig nybegynder, og i så fald hvilken syntesemetode anbefaler du? Vil du sige de racemiske ruter - p2p med
n-methylformamid, Leuckart-reaktion "eller P2P ved NaBH4-reduktion ville være sværere, da jeg med dem er nødt til at bruge en chiral katalysator til at gøre
Da jeg har brug for den rigtige stereokemi - D-meth. Ville jeg også have brug for det samme udstyr til alle metoder til
syntese som vist i dette indlæg:
eller er det ikke nødvendigt med efedrin-ruterne?
Jeg ville være meget taknemmelig for nogle råd om sagen fyre og for noget hjælp under synteseoperationen.
processen og uploade her som med videoer lærer du lettere.
PS: metoder, der giver produktion i mellemstor / stor skala, foretrækkes
Jeg starter snart min rejse til meth-fremstilling. jeg har adgang til de fleste af de nødvendige reagenser som efedrin, pseudo,
rød p, methylamin og p2p. problemet er, at jeg har lidt eller ingen kemisk viden, og dette vil være min første syntese. tror du fyre
dette er muligt for fuldstændig nybegynder, og i så fald hvilken syntesemetode anbefaler du? Vil du sige de racemiske ruter - p2p med
n-methylformamid, Leuckart-reaktion "eller P2P ved NaBH4-reduktion ville være sværere, da jeg med dem er nødt til at bruge en chiral katalysator til at gøre
Da jeg har brug for den rigtige stereokemi - D-meth. Ville jeg også have brug for det samme udstyr til alle metoder til
syntese som vist i dette indlæg:
Metamfetaminsyntese fra P2P ved NaBH4-reduktion. Mellemstor skala.
Introduktion. Jeg repræsenterer for BB-publikummet metamfetaminsyntesemetode til reduktion af 1-phenyl-2-propanon (P2P) med NaBH4. Følgende metode gør det muligt at opnå og store partier af produktet. Det sværeste problem ved denne metode er den varme, der genereres under eksoterm reaktion af iminreduktion ...
chemforum.info
Jeg ville være meget taknemmelig for nogle råd om sagen fyre og for noget hjælp under synteseoperationen.
processen og uploade her som med videoer lærer du lettere.
PS: metoder, der giver produktion i mellemstor / stor skala, foretrækkes