Simpel methylonsyntese (bk-MDMA)

karamelosanto

Don't buy from me
New Member
Reaction score
5
Hej, tak fordi du delte denne syntese, jeg synes, den er meget klar.
Jeg er fra Sydamerika, og her er det lidt svært at finde DCM. Jeg kan dog prøve at finde det på en eller anden måde. Måske købe det fra Kina.
Jeg vil gerne spørge. Kan du sætte alle regenter på en liste med mængder for at gøre det lidt lettere at forstå, hvad jeg skal købe. Hvis det er muligt med en anslået pris.
Tak!!!

Professor11

Don't buy from me
Member
Language
🇧🇷
Reaction score
1
Pode me mandar uma mensagem? Sou da América do Sul também, estou iniciando na produção de Metilona.

Reaction score
305
Tabellen viser, at densiteten af 40 % methylamin er 0,89 g/cm3, og at der derfor opnås 7,18 g ren methylamingas i 20 ml.
Lad os sammenligne molekylvægten af methylamin og dets hydrochlorid:
M (CH3NH2)HCl = 67,518 g/mol
M CH3NH2 = 31,057 g/mol.
Forhold = 2,174
Hvis du bruger proportionerne fra syntesen, skal du bruge 15,6 g methylaminhydrochlorid til at erstatte 20 ml 40 % methylaminopløsning.
Methylaminhydrochlorid skal opløses på forhånd i forholdet 1 g til 2,5 ml vand (15,6 g og 39 ml).
Forbered en opløsning af natriumhydroxid (NaOH) på 18 g og 54 ml vand, lad den afkøle og hæld den i en kolbe med 2-brom-3,4-methylendioxypropiophenon-opløsning. Derefter tilsættes methylaminhydrochloridopløsning. Fortsæt derefter i henhold til instruktionerne.

Last edited by a moderator:

arundo

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
7
Hello, I'm doing the math, and I see that the molar ratio of NaOH isn't equivalent with methylamine HCl. It doubles. It's for some reason?

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
Jeg vil prøve den kemiske syntese af bk-MDMA Jeg har allerede købt alle de nødvendige kemikalier, jeg vil starte direkte fra forstadiet 2-Bromo-3',4'-(methylendioxy)propiophenon (CAS-nummer: 52190-28-0), da jeg allerede har købt det fra en kinesisk kemikalieleverandør, og jeg betalte 280 dollars for 1 kg med forsendelse inkluderet, fra 25 kg betaler jeg 200 dollars for hvert kg.
kg med forsendelse inkluderet.

Jeg købte methylamin 40% vandig opløsning fra en polsk leverandør, selvom det ikke var en let opgave at finde det, og de andre kemiske produkter er let tilgængelige på det nationale marked, bortset fra 36% saltsyre, jeg fandt kun 35-38% saltsyre af analytisk kvalitet, som jeg købte, magnesiumsulfat vidste jeg ikke, hvilken jeg skulle købe, så jeg købte den vandfri.

Jeg vil følge den følgende kemiske syntese af bk-MDMA, da den virker lettere end den, du delte, men jeg kan tage fejl, jeg vil gerne have dig til at give mig din mening.

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/bk-mdma-synthesis-easy-and-fast-method.6423/

Tak skal du have!!!

Eddybeaumont

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
4
hello mate, can you give me an address to buy cas 52190-28-0 please?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,209
Deals
1
Someone asked me the other day about using sesamol to get MD-P1P, and it looked possible. Any opinion on that?
DBVaQ6hicT