- Reaction score
- 254
- Deals
- 1
Tror du kun har brug for en svag base Ammoniumacetat, cyclohexylamin og n-butly kan være forkert, men kan altid prøve
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 29
- By Rabidreject
Ja, ammoniumacetat er den, jeg ville tænke på....
Jeg vil vælge 3,4,5-triMEOba før 2,5-di. Kun fordi det reagerer med nitromethan, og du er på vej til meskalin, og alligevel er jeg stadig fri til at prøve at bruge nitromethan til også at fremstille 3,4,5-TMA.
Jeg vil gerne lave 2c-b på et tidspunkt, men bromering skræmmer mig generelt - jeg har 1cc, som jeg købte for længe siden, og som opbevares i det hætteglas, det kom i, men at bruge gassen lyder endnu mere skræmmende!!!
Er der ikke en måde at brominere noget på uden at bruge elementært brom?
Jeg vil vælge 3,4,5-triMEOba før 2,5-di. Kun fordi det reagerer med nitromethan, og du er på vej til meskalin, og alligevel er jeg stadig fri til at prøve at bruge nitromethan til også at fremstille 3,4,5-TMA.
Jeg vil gerne lave 2c-b på et tidspunkt, men bromering skræmmer mig generelt - jeg har 1cc, som jeg købte for længe siden, og som opbevares i det hætteglas, det kom i, men at bruge gassen lyder endnu mere skræmmende!!!
Er der ikke en måde at brominere noget på uden at bruge elementært brom?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 254
- Deals
- 1
- Reaction score
- 254
- Deals
- 1
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 6
Ja, Rabidreject, bromering er ikke længere et problem. Køb noget NBS (N-Bromosuccinimid). Men du skal have lavet ren 2c-h Hcl eller 2c-h Oxalate. Men det er ikke så svært.
Nu findes der en ugiftig og sikker syntese til 2c-b, som du kan lave derhjemme. NaBH4 + Cu(II)Cl-reduktion og NBS-bromering. Og det fungerer faktisk godt, selv for større mængder.
Jeg vil på et tidspunkt kopiere/indsætte min beskrivelse af 2c-b.
Nu findes der en ugiftig og sikker syntese til 2c-b, som du kan lave derhjemme. NaBH4 + Cu(II)Cl-reduktion og NBS-bromering. Og det fungerer faktisk godt, selv for større mængder.
Jeg vil på et tidspunkt kopiere/indsætte min beskrivelse af 2c-b.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 29
Betydningen af dette indlæg er lige gået op for mig. Enorme mængder tak for et par enkle ord! Haha