- Reaction score
- 34
Kan du fortælle, hvilket laboratorieudstyr der kræves til den kemiske syntese af 2-CB?
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
- By w2x3f5
det hele afhænger af syntesemetoden. du har brug for et udgangspunkt og den vej, du vil følge.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 34
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
Henry-reaktion, kolbe, tilbagesvalingskondensator, opvarmet magnetomrører, vandbad (eller gør det i mikrobølgeovnen), målecylinder, vakuumfilter Buchner-tragt og Bünsen-kolbe og selve filtrene, varmebestandige bægerglas med lav tud
Reduktion på lithiumaluminiumhydrid er det samme, kun is og en dråbetragt er nødvendig for at droppe styrenopløsningen, og derefter dropper vi ethylacetat eller ethylalkohol for at bruge det overskydende lithiumaluminiumhydrid op.
Bromering er det samme
vægte og lignende.
Reduktion på lithiumaluminiumhydrid er det samme, kun is og en dråbetragt er nødvendig for at droppe styrenopløsningen, og derefter dropper vi ethylacetat eller ethylalkohol for at bruge det overskydende lithiumaluminiumhydrid op.
Bromering er det samme
vægte og lignende.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
- Reaction score
- 34
Så det ville være bedre at bruge en kemisk reaktor for at forhindre, at den eksploderer og skader mig? Og i så fald, hvilken kapacitet skal den kemiske reaktor have?
Har du lavet 2C-B før?
Mange tak!
Har du lavet 2C-B før?
Mange tak!
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
hvordan vil reaktoren hjælpe dig? arbejde korrekt med lithiumaluminiumhydrid, alt er så tørt som muligt, god afkøling, fravær af peroxidurenheder i opløsningsmidlet.
Jeg gjorde det i en almindelig trehalset kolbe i et isbad, nogle gange med eksplosioner og brande, i de første synteser, så lærte jeg =)
Jeg gjorde det i en almindelig trehalset kolbe i et isbad, nogle gange med eksplosioner og brande, i de første synteser, så lærte jeg =)
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Det ville være bedre bare ikke at bruge THF, hvis du stiller spørgsmål som dette
- Reaction score
- 34
kammerat, jeg har ingen idé om kemi, jeg prøver at lære, men det er frustrerende, for meget information, jeg ved stadig ikke, hvilken kemisk syntese jeg skal holde mig til og fokusere på den, jeg tænker enten 2-CB eller MDMA, medmindre jeg har skiftet mening, først ville jeg lave syntesen af LSD, men jeg har set, at syntesen til fremstilling af kun lysergsyre, forløberen for LSD, er meget kompleks og kræver mange reagenser og kemiske reaktioner.
Tak skal du have!
Tak skal du have!
- Reaction score
- 34
Min ven, hvor har du købt (CAS: 93-02-7)?
Og hvad er forskellen mellem det og dette 2,5-dimethoxy-beta-nitrostyren?
Tak! Og undskyld, men jeg har ingen idé om kemi.
2,5-Dimethoxybenzaldehyd
Jeg fandt en sælger på alibaba, der angiveligt sælger det, men hvordan kan jeg være sikker på, at det er det stof, når jeg modtager det?Og hvad er forskellen mellem det og dette 2,5-dimethoxy-beta-nitrostyren?
Tak! Og undskyld, men jeg har ingen idé om kemi.
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
- Reaction score
- 34
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
- Reaction score
- 34