Syntesen af dette reagens er ganske enkel, men meget ubehagelig på grund af frigivelsen af giftige gasser. Det er meget nemmere at købe færdiglavet i Kina, Indien eller Europa. Der er mange leverandører, og gennemsnitsprisen er 300-500 dollars pr. kg.
Hvis man køber et engrosparti på 100 kg, kan det være muligt at finde det til en pris på 200-300 dollars.
Hej, godt nytår til alle. Når jeg fremstiller naphthoylchlorid, synes jeg, det er svært at destillere. Kan jeg opbevare produktet uden destillation, f.eks. ved tilsætning af naphthoesyre og phosphorylhånd? Kør en kondensator i en halv time med en tilbagesvalingskondensator, fordamp derefter propionylchloridet i luften, og tag derefter produktet uden destillation. Tak skal du have.
Ja, jeg tror, at fremstilling af jwh er det samme som koks, hvis der ikke er nogen ether, er der ingen koks, det samme gælder for jwh, hvis der ikke er noget hovedelement som indol, men der er ingen andre erstatninger.
Kernen kan være forskellig, men indol er den billigste og mest overkommelige blandt lignende. Der findes et stof på naphthalenkernen, men jeg tror ikke, det er godt.