Du taler slet ikke med dig selv. Dette er en meget interessant artikel for mig, og jeg er ved at samle mine forsyninger til at prøve. Jeg elsker ideen om at have en så kraftig psykedelisk! Jeg ville aldrig være uansvarlig med det og forsøge at give det videre som syre - det er det, der ødelagde disse stoffer efter min mening. Det ændrede folks syn på nbomes, da folk begyndte at dø, fordi pressen kun ville have en slibrig historie!
Personligt doserede jeg dem ALTID ansvarligt og syntes, at de var gode psykedeliske stoffer! Det ville også være dejligt at have 2cb i første omgang, lad os se det i øjnene. Jeg bliver måske nødt til at købe 1/2 kg 2,5-dmo benzaldehyd. (Bogstaveligt talt, fordi jeg ikke kan finde nogen, jeg stoler på, der vil sælge mig mindre end det!) Der er dog så mange forskellige ting, du kan lave med 2,5-dmo benzaldehyd, så selvom der er flere trin til det endelige produkt, jeg er ude efter, end hvis jeg købte tryptamin, er faktum - der er ikke så meget, du kan lave med tryptamin, der interesserer mig så meget som phenethylaminerne - på grund af tollerensårsager foretrækker jeg stærkt psykedeliske phenethylaminer frem for tryptaminer (generelt - der er nogle få outliars tho).
Man må bare elske Alibaba...