Nogen forslag til, hvordan man kan lave syntesen, men uden hydralisk presse? For eksempel lade det tørre, opvarme produktet og forme det til en mursten ved hjælp af bagepapir eller andre papirer som indpakning og derefter fryse det for at presse det alternativt?
Og vil min sythe være af dårligere kvalitet, hvis jeg bruger humle fra en hjemmebryggers leverandør i stedet for humleekstraktet?
Hvilken forskel kunne eller ville det gøre?
Hvad hvis jeg ekstraherer THC fra Cannabis (omkring 250 g) med 750 ml isopropylalkohol og tilføjer resten af sammensætningen som kvittering i denne ekstraktion, ville det fungere?
Gutter kun levende harpiks kan gøre smag og aroma ... jeg gør dette omkring 3 år, stol på mig ... person til person har egne unikke opskrifter ... slutproduktet afhænger af dem erfaring, tryk og madlavningsmetoder....der er en og kun løsning til smag og aroma, du skal få fyrretræ frisk mælk ... og læg det uden for dit hjem i 4 dage for at tørre ... lad det tørre ordentligt ... kun til resipe har du brug for 30 g fyrretræsharpiks til 100 g hash mursten ... jubler ...
Det vil lugte af humle. Andre ekstrakter kan også bruges. Nogle bruger terpentin til lugten, som er tættere på det naturlige, men jeg er ikke tilhænger af bedrag.
Hej, jeg vil gerne spørge, hvad humleekstraktet helt præcist bruges til i opskriften?
Og jeg så en kommentar om, at du sagde, at en anden ekstraktklasse kunne bruges, hvilke anbefaler du? da humleekstrakt her i Europa kun sælges i flydende format, og jeg ved ikke, om det ville påvirke opskriften
jwh-018 am-2201 Hvordan kan jeg få fat i disse stoffer, eller er det nyttigt at sprøjte acetone på bladet eller sprøjte et andet stof? Jeg vil gerne lave nogle syntetiske stoffer til mig selv.
jwh-018 am-2201 Hvordan kan jeg få fat i disse stoffer, eller er det nyttigt at sprøjte acetone på bladet eller sprøjte et andet stof? Jeg vil gerne lave nogle syntetiske stoffer til mig selv.