Jeg tænkte længe over, hvordan jeg kunne beskrive vores forretningssamarbejde korrekt og objektivt, men så besluttede jeg, at det ville være bedre at gøre mindre og på egen hånd.
Når jeg ser fremad, vil jeg sige, at hver en øre er værd at blive ført ved hånden fra A til Z.
Jeg havde tidligere brugt en anden til at undervise i meth-syntese, og det var et mareridt. Tab af reagens, tid, nerver. Jeg er ikke kemiker, jeg havde et par års erfaring med efedrin, men det var alt.
Da jeg henvendte mig til ham, forklarede han mig alt i detaljer og besvarede alle mine dumme spørgsmål, også dem, der ikke havde noget med denne proces at gøre. Vi udfyldte deponeringsaftalen, han ventede tålmodigt og gav mig tid til at samle alt, hvad jeg havde brug for, og så gik vi i gang. Han var til stede på hvert trin, gik altid i dybden med, hvad der præcist blev gjort, og rådgav om, hvilke alternativer der fandtes. Selv når vi kvajede os, tog han os i hånden og forklarede. Man kan med det samme mærke, at han har gjort det hele i praksis og ved det, og ikke bare teori. Det viser, hvor nemt det er at gøre det under virkelige forhold. Derefter spurgte jeg ham stadig til råds, og han foreslog altid noget, der ikke længere var relevant for vores aftale.
Alt i alt kan jeg absolut anbefale det! Fantastisk fyr og fantastisk service.
Endnu en gang tak.
P.S. Undskyld for mit engelske, det er alt sammen oversætteren