Jeg ved godt, at det er et gammelt indlæg, men hvis der er andre, der har brug for amfetamin, er en god undskyldning medicinen Bupropion, der fås som et antidepressivt middel, der hedder Wellbutrin. Endnu lettere at få fat i er kombinationen Bupropion+Naltrexon til "behandling af kronisk fedme" eller rygestop under navnet MySimba.
@MadHatter
Nitroethan og nitromethan bruges begge i RC-modeller i "nitromotorer", det er noget med små biler, eller hvad fanden det er, som folk kører ræs med, de leder åbenbart efter det boost (det ødelægger dog åbenbart motoren med tiden?), det faktiske brændstof bruges åbenbart i modeller i skala 5:1 eller større. Det bedste bud ville være at finde et sted, hvor man kan køre om kap med de ting, og tage det op som en hobby, jeg vil vædde på, at det er ligesom med kugler i Europa ... du har måske ikke en tilladelse, men hvis du er medlem af en skydeklub, er det ikke noget problem at få en kasse ... Nitroethan har jeg set opført under varemærket NIPRON som et brændstofadditiv OG også som et motorrensnings- og afkalkningsmiddel... de fleste nitroforbindelser kan bruges som opløsningsmidler af en eller anden mærkelig grund, går jeg ud fra...
@Methylamin
Fremstilling af pesticider. Fremstilling af NMP-opløsningsmiddel ... Flere anvendelser i landbruget.
Methylamin i sig selv kan være en svær en. Afhængigt af det opløsningsmiddel, du bruger til at opløse methylamin, får du en anden forbindelse, så hvis jeg var dig, ville jeg se, hvad opløsninger af methylamin hedder, og derefter hvad de bruges til, du ville sandsynligvis få en meget større liste på den måde og være i stand til at vælge dig en undskyldning derfra meget lettere.