Question Tematiske telegramkanaler.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Venner!
For at fremme vores projekt beder vi dig om at fortælle os om links til telegramkanaler, der dækker Darknet/Narkotika/Kemi/RC og andre emner.

Glem ikke at angive det land, hvor kanalen er populær.
 

user123qwe

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 17, 2022
Messages
10
Reaction score
10
Points
3
Jeg plejede at besøge @mycodre, bare for at se, hvordan deres ting blev pakket ind...
 

coke199

Don't buy from me
Resident
Joined
May 28, 2022
Messages
30
Reaction score
16
Points
8
Jeg fandt ikke @mycodre i telegram
Har du en anden metode til at deltage?
 

ccali

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 7, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Er der allerede et link til den private gruppe?

IZceSDjRhE
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Hvorfor er vi ikke vært for gruppen på Session i stedet?
@HEISENBERG
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
For at være ærlig har jeg aldrig brugt denne messenger aktivt.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Interessant, du burde læse mere om det, det er meget sikkert og kommer endda med sin egen onion-routing.

Jeg er en del af andre grupper på session, der er af samme karakter som Breaking Bad, og de støtter session i høj grad og ville ikke vælge andre budbringere.

Hvis jeg husker rigtigt, er der heller ikke mulighed for egentlige chatrum på telegram, eller tager jeg fejl? Session ville give den mulighed.

(Jeg deler dette, da et Breaking Bad-chatrum har været diskuteret i et stykke tid, og jeg tænkte, at jeg ville bidrage med det, jeg ved fra andre hjemmesider).
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Sessionens underliggende teknologistak og den tilhørende kryptovaluta ser fantastisk ud!
Møntprisen har været relativt stabil over en længere periode. Kan en dag blive en stærkere privacy-mønt end Monero, da transaktionstimingen er så hurtig.
Da de bygger alt på en privatlivsbaseret ideologi, spekulerer jeg på, om der vil være bevægelse af mørke markeder til deres lokinet, som angiveligt er meget hurtigere end TOR?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Interessant tankevækkende!

Jeg vidste ikke engang, at sessionen fik deres eget token, det er bestemt værd at læse om og måske investere noget.
Privacy coins bliver alligevel enorme i fremtiden imo, når alle valutaer bliver digitale, og anonymiteten i verdens finanssektor begynder at forsvinde.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Forestil dig, at hele DNM-verdenen gik over til $OXEN - hvis du bruger 1.000 dollars nu, vil mønten om et par år stige til f.eks. 150 dollars, og din lille investering bliver til 1.000.000 dollars skattefrit, fordi ingen ved, at den eksisterer.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Syg mand, det er præcis, hvad jeg tænker lige nu.

Også fordi holdet bag sessionen har en anden indtægtskilde end en mønt, hvilket jeg næppe kan se for XMR.
Hele clearnet/offline-scenen flytter til session lige nu, så ændringen inden for kommunikation sker lige foran vores øjne, og det kan helt sikkert også ske igen på kryptosiden af tingene.
Som dengang, da Alexandre Cazes introducerede ETH til AB1 og sendte den direkte til månen.

Det er et væddemål, jeg ville elske at tage. Tak skal du have
 

Drsmurf

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 1, 2023
Messages
15
Reaction score
19
Points
3
Da jeg har mere end 1 brændertelefon, har jeg telegram installeret på 1 for at være ærlig, det er stedet at få mange klienter, jeg tror stadig ikke, at det er sikkert, men der er masser af købere og entusiaster på telegram, jeg har nogle gruppekanaler og links

hvis du stadig har brug for, kan jeg sende dem de fleste er private, nogle er offentlige, disse er hovedsageligt EU-grupper og britiske grupper, jeg kender ikke nogen USA-grupper
 

B3RS3RK

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 8, 2023
Messages
13
Reaction score
3
Points
3
Selv om Telegram er ret sikkert, er det ikke sikkert nok til at sende stoffer, især ikke i store mængder. Det er bedre at bruge TOX/Jabber/Wickr eller noget i den stil.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Sessionen er ret sikker
 
View previous replies…

B3RS3RK

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 8, 2023
Messages
13
Reaction score
3
Points
3
Session er ikke så populær, men så vidt jeg ved, er den ret sikker.
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
75
Reaction score
46
Points
18
Telegram er et rigtig skidt sted, kendt for at samarbejde og fuld af skide svindlere, men med en god opsætning til telefonen eller korrekt brug af en Android-emulator på whonix kan det være et fantastisk udstillingsvindue for en lille virksomhed, hvis du derefter leder alle samtaler og tilbud over på en pålidelig platform for beskeder som session. Hvis du planlægger at have en stor virksomhed i dine hænder, er DN naturligvis den eneste løsning efter min mening. Medmindre man siger, at det burde være obligatorisk at bruge en separat mobiltelefon eller en separat pc til alle disse ting!
 
Top