- Reaction score
- 9
Fermentering af benzaldehyder... Det lyder, som om alle gerne vil gøre det, men aldrig gør det. Og der er mange af jer, der leder efter svar, når der ikke er nogen, der er i stand til at give svar fra det virkelige liv. Som med enhver fermentering kommer det hele an på mediet, gæren og temperaturen. ALLE INGREDIENSER PÅ LISTEN ER VEJET OG UDDYBET I VAND TIL FORBEREDELSE AF 800 cm
Medium A Medium B Medium C
PEPTONE 4,8g PEPTONE 4,8 GÆREKSTRAKT 4,8g
SODIUM PYRUVATE 49,3g SURCOSE 80g SURCROSE 80g
CITRINSYRE 8,4g CITRINSYRE 8,4g AMMONIUMSULFAT 7,32g
MAGNESIUMSULFAT 0,4g PH SKAL VÆRE 4,5 FOR BÅDE A OG B POTASEIUMDIHYDROGENFOSFAT 0,8g
PH SKAL VÆRE 5,5
Medium A Medium B Medium C
PEPTONE 4,8g PEPTONE 4,8 GÆREKSTRAKT 4,8g
SODIUM PYRUVATE 49,3g SURCOSE 80g SURCROSE 80g
CITRINSYRE 8,4g CITRINSYRE 8,4g AMMONIUMSULFAT 7,32g
MAGNESIUMSULFAT 0,4g PH SKAL VÆRE 4,5 FOR BÅDE A OG B POTASEIUMDIHYDROGENFOSFAT 0,8g
PH SKAL VÆRE 5,5
- Reaction score
- 43
Kan du forklare den komplette procedure mere indgående og gøre det lettere at forstå for idioter som mig?
Medium A hvad det. Består af
Medium B samme som ovenfor
Medium C samme som ovenfor
og den komplette procedure whi hvor længe man skal forlade hvert medium, hvilke temp og så videre og i lægmandsbetingelser
Jeg er taknemmelig for din viden og ville elske at producere min egen noreph
Medium A hvad det. Består af
Medium B samme som ovenfor
Medium C samme som ovenfor
og den komplette procedure whi hvor længe man skal forlade hvert medium, hvilke temp og så videre og i lægmandsbetingelser
Jeg er taknemmelig for din viden og ville elske at producere min egen noreph
↑View previous replies…
- By azides
I mit hovedhåber jeg, at folk vidste , hvad de gjorde, selv om de måske har gjort det før i tiden.Eller også læser jeg det forkert, og der er ikke noget at frygte ... under alle omstændigheder burde den skødesløse forsker ikke engang arbejde med cyanogenazid eller cyanogenbromid eller noget lignende, men man kan aldrig vide, hvad fjolser kan finde på. Forbindelsen har omkring hundrede referencer i litteraturen, hvoraf en god procentdel er teoretiske og beregningsmæssige. De fleste af de andre er fysisk kemi, hvor man studerer dets nedbrydning og reaktive egenskaber. Man støder på nogle få artikler, der rent faktisk bruger det som reagens i syntese, men jeg tror, at de kan tælles på fingrene, hvilket er en god lejlighed til at minde sig selv om, hvorfor de alle stadig er vedhæftet.
https://www.science.org/content/blog-post/things-i-won-t-work-cyanogen-azide
Jeg forestiller mig, at der er nogen, der har ondt i røven over, at de ikke undgår vand og stærke syrer, som kan føre til dannelse af hydrazoesyre, som er meget giftig, flygtig og eksplosiv. Men jeg tænker bare højt...
https://www.science.org/content/blog-post/things-i-won-t-work-cyanogen-azide
Jeg forestiller mig, at der er nogen, der har ondt i røven over, at de ikke undgår vand og stærke syrer, som kan føre til dannelse af hydrazoesyre, som er meget giftig, flygtig og eksplosiv. Men jeg tænker bare højt...