Question måder at få efedrin på Aus

FyreFoX1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 4, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hej, jeg vil først undskylde, hvis dette er et dumt spørgsmål, da jeg er ny her på bb, men har læst meget.

Jeg er ikke sikker på, om der er en simpel løsning

men jeg spekulerede på, hvordan ville en person i Australien få de vigtigste kemikalier til metamfetamin på grund af stram narkotikakontrol (ting som psuedoephedrin)

og jeg spekulerede også på, at jeg er opmærksom på mængden af pakker, der kommer ind i amerika og eu, hvilket resulterer i, at tolden har sværere ved at få pakker med kemikalier i dem, men er australien en sikker destination, selv om pakken ikke går til dit hus?
 

rampage

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 9, 2024
Messages
59
Reaction score
37
Points
18
Mit gæt er, at afhængigt af det land, du køber fra, og om de screener den dag fra det land eller ej, er det et 50/50-spil, en lille mængde kan resultere i et brev fra toldvæsenet, der angiver, at din pakke er blevet beslaglagt og ikke skal prøve igen, eller det føderale politi kan blive underrettet, og du bliver sat på radaren.
 

Seekinglife01

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 8, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
BMK og methylamin osv. Kommer altid igennem indtil videre. Gør det i små mængder, ikke mere end 4 kg, og mærk det som noget andet. Send det ikke til dit hus, find et hus nede ad gaden, hvor folk arbejder hele dagen, eller et hus, der er til leje, og som står tomt. Jeg har ikke prøvet psuedoefedrin, men hvis jeg kunne, ville jeg gøre det. Kan ikke finde en rigtig leverandør til det.
 
Top