Hej
@sadow, hvad synes du er et højt honorar?
Jeg har stort set opgivet at indsætte og hæve FIAT uden at sende et billede af min mor, der føder mig, eller aflevere en enorm procentdel i gebyrer ... det er så fucking latterligt. Men I skumle, illoyale og usamarbejdsvillige borgere bør være taknemmelige, for det er for at beskytte jer, ikke for at spore jer
Jeg ved ikke, hvad dit mål er, men i mit tilfælde vil jeg bare skjule transaktioner, ikke hvidvaske dem. Til hvidvaskning kan du tjekke
@KokosDreams /
@BevItUp-metoden her
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...s/how-to-launder-your-money-in-2-clicks.7823/
Efter at have undersøgt flere metoder har jeg besluttet mig for denne:
Jeg bruger Cash App som min til- og frakørselsrampe. Jeg foretog fuld KYC, men det er det eneste sted, jeg har gjort det.
@Gordon Ramsay eller en anden kan måske endda hjælpe dig med dette.
- Brug et hvilket som helst kredit- eller betalingskort til at sætte penge ind. De tilbyder også bankoverførsler og (virkelig cool) kontantindskud hos forhandlere.
- Jeg bruger indbetalingen til at købe Bitcoin på Lightning-netværket (gebyr ~$1,50)
- Sender til Guarda defi-tegnebogen (gebyret er et par cent på Lightning-netværket)
- Bytter til Monero. (Gebyret varierer, og jeg forstår ikke, hvordan de beregner det, men sidste gang betalte jeg 2,64 $)
- Guarda administrerer automatisk P2P-børsen i baggrunden, men det tager nogle gange lang tid
- Send til separat Monero-tegnebog (gebyret er et par cent, mit sidste gebyr var mindre end en krone)
- Nu kan jeg gøre, hvad jeg vil
For mindre end 5 dollars kan jeg købe Monero ved hjælp af et betalingskort. Teoretisk set er den eneste tilgængelige information, at jeg købte BTC på Cash App, sendte det til en anden adresse og derefter til en anden. Det er der, sporet stopper.
Jeg var også i stand til at designe mit eget skide Cash App-debetkort af metal.
Og i stedet for bare at lade mine penge stå i kontanter, henter jeg et par dollars her og der ved at handle BTC med mine Cash App-indbetalinger.
Hvis nogen har en bedre måde, så lad mig det vide.