Question Hvad er CRACK?

Douda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
25
Jeg har set nogle HOOD GHETTO-film. Hvad er crack? Tilbereder de det virkelig på et komfur i et køkken?

pinokyo11

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
ja, du kan sagtens lave det derhjemme med nemme ingredienser fra enhver butik køb bliv ikke for afhængig, brug altid de rigtige doser

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Mener du det alvorligt? Crack er kokain. Den kokain, du køber, og som er klumpet og skinnende, er kokain hcl. Det er tilsat en syre, som ændrer det meget kemisk. Hvis du bruger en base og neutraliserer syren, er den væk, og du har (fri base) kokain. Basiskokain. Basiskokain. De 2 mest populære metoder er at bruge ammoniak, en giftig gas, opløst i vand (dens ph er basisk), og den anden metode er at bruge natriumbikarbonat eller karbonat, begge basiske i ph. Folk kalder produktet af bikarbonat og karbonat for crack. Det er normalt et mere råt produkt end ammoniakmetoden, men det er et resultat af de ekstra trin, der kræves for at få den giftige ammoniak ud af det, og crack kan være lige så rent som freebase-kokain, hvis du renser det. Jeg har lavet det på komfuret, i mikrobølgeovnen, i en ske og på bunden af en popcorndåse. Jeg har sikkert også gjort det på andre måder

Douda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
25
Tak, fordi du tog dig tid til at forklare, jeg er fra et 3. verdensland, så undskyld, hvis jeg stiller dumme spørgsmål.