Tak for din information! Ja, det kan godt være, at jeg ikke kan huske præcis, hvilket nummer der stod på poserne med disse RC'er.
Bare et lille, lille nummer kunne gøre en stor forskel!
Så havde jeg sandsynligvis 2c-t-2. Jeg tror endda, at jeg tog en større dosis, fordi jeg ikke følte nogen effekt i over 1 time, så jeg tog også en anden ... Når vi er unge, gør vi alle dumme ting
Jeg kan virkelig godt lide dit Nickame hehe ... SANDOZ er det bedste mærke, der laver sådanne fantastiske kommercielle annoncer, og alle deres farmaceutiske produkter, der misbruges (som Oxy, fentplaster) - "magisk" er de dem, der er bedst egnede til sådanne anvendelser.
Oxy sandoz: det skræller som et kondom, pelsen er ikke limet på pillerne
Derefter er det nok med et FORSIGTIGT tryk, at pillerne bliver fint pulver og fjerner al ER.
Hjælpestofferne er meget neutrale, hvilket gør det til den mindre ubehagelige oxy, der skal sniffes, og på magisk vis med en PH, der praktisk talt allerede er god til IV.
Plastrene var helt i top: før de blev tvunget af lovgivningen til at sætte "anti-misbrugs" dermapatch i stedet for posen med gel, tilføjede Sandoz et sødemiddel til en sådan gel, der normalt bare presses ud og ryges ... for at få den bedste smagsoplevelse
nogen grund til, at de ellers skulle sætte et sødemiddel i et dermapatch?
Pas på dig selv