Υδροβρωμικό οξύ;

Rutherford

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Γεια σε όλους! Είμαι νέος εδώ. Είμαι απλώς ένας αρχάριος χομπίστας που θέλει να εισέλθει στον κόσμο της χημείας.
Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος από εσάς γνωρίζει κάποιον τρόπο να συνθέσει τις πρόδρομες ουσίες α-pvp (για παράδειγμα: 48% υδροβρωμικό οξύ, πυρρολιδίνη και βαλεροφαινόνη). δεδομένου ότι στη χώρα μου είναι αρκετά δύσκολο να τις προμηθευτώ, το άλλο πράγμα είναι να αγοράσω online στο εξωτερικό, αλλά δεδομένου ότι είναι ελεγχόμενες ουσίες είναι πολύ πιο δύσκολο να τις αποκτήσω.
οποιαδήποτε γνώμη ή βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη!
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
γνώμη :- @Rutherford καθώς είστε νέος στον κόσμο της χημείας η συμβουλή μου θα είναι να ξεκινήσετε από τα βασικά απλά αγοράστε ένα εργαστηριακό εγχειρίδιο, βασικό εξοπλισμό και υπάρχουν άπειρες διαλέξεις στο youtube τουλάχιστον κάντε τα βασικά σας ξεκάθαρα αλλιώς είστε νεκροί πριν ολοκληρώσετε την πρώτη σας σύνθεση.

βοήθεια :- απλά δεν μπορείτε να φτιάξετε τα πάντα στην αυλή σας αν φτιάχνετε κάτι παράνομο θα πρέπει να αγοράσετε κάτι παράνομο.

απλά μην αυτοκτονήσεις.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
Καλά τα λέει ο άνθρωπος
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
θέλει το😐 να φτιάξει 48% υδροβρωμικό οξύ, πυρρολιδίνη και βαλεροφαινόνη στην αυλή του.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
2HBr+H2O2=Br2 + 2H2O, το έργο του καλό αλλά importan καλή ισορροπία οξέων, αν χαμηλή ή υψηλή αντίδραση σταματήσει
 

hustla

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2022
Messages
8
Reaction score
5
Points