1,4-butaanidioli (BDO) - Miten muuntaa GHB:ksi??

Ukspice

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 5, 2022
Messages
29
Reaction score
8
Points
3
Minulla on puhdasta 1,4-butaanidiolia (BDO), se on jäädytetty 20,1 C:ssa, joten tiedän, että se on puhdasta tavaraa.

Kun sulatan BDO:ta ja otan 1ml tai 2ml, ei mitään vaikutusta! Luulin sen muuttuvan elimistössä GHB:ksi kun se sulatetaan...mutta ei vaikuta ollenkaan....

Pitäisikö minun lisätä tai tehdä jotain BDO:lle, jotta se muuttuisi kehossa GHB:ksi ja vaikuttaisi samoin kuin GHB tai GBL.....

Mitä en ymmärrä auttakaa??
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
32
Points
18
Kuinka paljon painat? Jotkut ihmiset tarvitsevat vain enemmän, itse otan 1,8 ml ja sen sweetspot minulle. Kehosi muuntaa BDO: n GBL: ksi ja tiedätkö, että voit käyttää hakupalkkia BDO: n ja GBL: n synteesin etsimiseen.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
BDO tuhoaa hermostosi, jos käytät bdo:na suoraan. Se tekee sen myös melko nopeasti. Sinun on muunnettava GBL:ksi ja sitten ghb:ksi. Jos käytät GBL:ään tämä on paljon heikompi kuin. Esimerkiksi jos käytät GBL:ää 1 ml:n annoksena, bdo olisi lähempänä 2,5 ml:aa.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Miten BDO tuhoaa hermoston suoraan käytettynä?
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Kun BDO on nautittu, maksaentsyymi alkoholidehydrogenaasi muuntaa sen nopeasti GHB:ksi. GHB vaikuttaa aivojen GABA_B-reseptoreihin, jotka ovat inhiboivia reseptoreita, mikä johtaa hermosolujen toiminnan tukahduttamiseen.

Toistuva altistuminen suurille GHB-pitoisuuksille voi johtaa hermosolujen vaurioitumiseen hermosolujen toiminnan jatkuvan tukahduttamisen ja mahdollisen eksitotoksisuuden vuoksi, kun GHB-pitoisuudet laskevat ja järjestelmä palautuu. Lisäksi GABA_B-reseptoreiden ylistimulaatio ja vastaava välittäjäaineiden vapautumisen estyminen voi johtaa solukuolemaan herkillä aivoalueilla.

BDO voi aiheuttaa syvää keskushermoston masennusta, joka johtaa oireisiin, kuten uneliaisuuteen, huimaukseen, sekavuuteen ja suuremmilla annoksilla hengityslamaantumiseen, tajuttomuuteen ja jopa koomaan. Tämä johtuu neurotransmission estämisestä kriittisillä aivoalueilla, jotka vastaavat heräämisestä ja autonomisesta toiminnasta.

BDO:n krooninen käyttö voi johtaa pysyviin muistin ja kognitiivisten kykyjen häiriöihin. Tämä johtuu siitä, että GHB vaikuttaa hippokampukseen, joka on muistinmuodostuksen ja kognitiivisen prosessoinnin kannalta keskeinen aivoalue.

Jos lyhyessä
 

dvswhitehat

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 12, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Olen käyttänyt BDO:ta yksinomaan päivittäin jo noin 3 vuoden ajan. Vetäytyminen ei ole merkityksetöntä, mutta huomasin, että se on paljon helpompi ohittaa verrattuna GHB: hen. Se metaboloituu nopeasti GHB:ksi maksaentsyymien avulla - ja tässä on suurin varoitus ACCURATE DOSINGin lisäksi. ÄLÄ JUO ALKOHOLIA ennen BDO:n ottamista tai jonkin aikaa sen jälkeen. Toimintatapa on käyttää maksan entsyymejä yhdisteen dehydrogenaasiin - jos elimistösi käyttää jo tarpeeksi maksaentsyymejä, tätä muuntumista GHB:ksi ei tapahdu ja olet juuri ottanut käyttöön myrkyn, jota ei pystytä metaboloimaan - odota, että sinulla on huono aika ja olet sairas. Se alkaa jäätyä alle 68 asteessa ja pitää tuon kylmän kuin kylmäpakkaus. Se ei ole super miellyttävä maku, ja perusannos jollekin, jolla ei ole toleranssia, on noin 2,5 ml. Älä annostele uudelleen alle 2 tuntia, ja käytä puolet viimeisestä annoksesta. Tajuttomuuden ja hyvän olon välinen raja on niinkin pieni kuin .5-1ml yli sen, mitä haluaisit ottaa. Kun minulla on melko vankka toleranssi vuosien käytön jälkeen, yli 3,5 ml:n annoksen ylittäminen on erittäin todennäköistä, että käyttäydyn kuin hölmö, ja tyttöystäväni ei voi ottaa koskaan 2,5 ml:aa ilman, että hän alkaa säännöllisesti kaatua.

On olemassa menetelmiä, joissa käytetään hybridi-metallikatalyyttejä 200-240 asteen lämpötilassa, jolloin muuntumisaste on 97-99 GBL:ksi. Tarkista patentit.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
Kiitos, että jaat kokemuksesi. Minua kiinnostaa ammatillisesti - oletko kokenut vieroitusoireyhtymää tällaisen käyttöjakson jälkeen? Jos on, kuinka nopeasti se ilmeni ja miten se ilmenee? Jos se on kätevämpää, voit vastata yksityisviesteissä.
 

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2023
Messages
37
Reaction score
27
Points
18
Olen kokeillut 1,4 bdo, jopa annoksilla, joiden pitäisi tappaa minut, mutta en kokenut mitään, täysin selvin päin. Ehkä SSRI-lääkkeiden käytöllä on ollut jotain tekemistä asian kanssa.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
218
Reaction score
224
Points
43
On todennäköistä, että neurokemiassasi on erityispiirteitä. Lisää tähän psykoaktiivisten lääkkeiden saanti, jotka muuttavat jo muuttunutta järjestelmää. Saamme tilanteen, jossa keskimääräisillä annoksilla ei ole merkitystä.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
49
Points
28
Minulla ei ole läheskään niin paljon tietoa kuin suurimmalla osalla näistä kavereista on, enkä tiedä miksi, mutta GBL, joka on se, mitä teet bdo:sta ennen ghb:tä, tuhoutuu olennaisesti kyseiseen käyttöön jopa yksinäisellä pisaralla vettä. esimerkkinä otetaan jigger ja laitetaan siihen laukaus gbl:tä, laitetaan muutama pisara vettä ja näyttää siltä, että jiggerissä on jotain elävää, mutta se sekoaa muutaman sekunnin ajan, sitten sinulla on niin sanottu litteä gbl, jolla et voi tehdä mitään, kun se vihaa vettä.
 
Top