4-mmc muuttuu punaiseksi. Miksi?

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
34
Points
18
Ole kiltti @$!$, en aio maksaa sinulle 5000€ enkä mitään tästä synteesistä.
Lopeta reseptisi tarjoaminen, yritän auttaa myös muita ihmisiä.
Kuukausi yrittänyt myydä minulle paska menettelysi joka päivä Telegramin kautta, lopeta.
 

HeavenChem

Don't buy from me
Resident
Joined
May 5, 2022
Messages
11
Reaction score
7
Points
3
Hänen tuotteensa on ylihapotettu. Miten se voi olla hyvä ?
 
  • Haha
Reactions: $!$

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
287
Reaction score
82
Points
28
Enemmän happoa, kuten ph3, ei ole ongelma, jos u nähdä muita värejä, kuten punainen ruskea tai keltainen ?? On kuin maidon puhdas valkoinen :p
 

Attachments

  • kMEHhpWqbx.jpg
    kMEHhpWqbx.jpg
    318.8 KB · Views: 17
  • 78DoVaW6Iy.jpg
    78DoVaW6Iy.jpg
    319.8 KB · Views: 17

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Kannattaa mitata 2b4m-näytteen sulamispiste, sen pitäisi olla noin 74-77 astetta suunnilleen. Epäilen, että 2b4m:ssäsi on epäpuhtauksia.
 

HeavenChem

Don't buy from me
Resident
Joined
May 5, 2022
Messages
11
Reaction score
7
Points
3
Ongelma voi olla myös DCM:ssä, jos hänen toimittajansa lisäsi sinne alkoholia. Minulla oli lähes sama ongelma. Tätä väriä ei voi pestä asetonilla tai etyyliasetaatilla. Ainoastaan isopropyylialkoholi auttaa, mutta suurilla häviöillä...
 
View previous replies…

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Dikloorimetaani sisältää yleensä etanolia, sitä tarvitaan dikloorimetaanin vakauttamiseen. 0,5 prosentin etanoli ei todennäköisesti vaikuta reaktioon niin paljon, mutta likainen 2b4m vaikuttaa helposti. Ehkä dikloorimetaanissa ei ole etanolin epäpuhtautta analyysiä varten.
 

HeavenChem

Don't buy from me
Resident
Joined
May 5, 2022
Messages
11
Reaction score
7
Points
3
Tallennettu DCM ei vaikuta, mutta jos toimittaja lisäsi paljon enemmän, se voi aiheuttaa suuria ongelmia, joita minulla oli.
 

DavidNichols

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 7, 2023
Messages
22
Reaction score
19
Points
3
Etanoli ei aiheuta ja ongelmia. Sen metylaniliinin sivutuote likaisesta esiasteesta.
 

chudakrekt

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 16, 2024
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
Happamoitettaessa lämpötila ei saa ylittää 30*C, jos ylös - aseta veteen
Käytä sekoittimen nopeutta 180-250
Käytä isopropyylialkoholia hapon lisäämiseen Kun olet saavuttanut Ph 5-5,5, voit haihduttaa neljänneksen nesteestä ja laittaa sen pakastimeen, jolloin jätät jauhojen saamisen vaiheen väliin ja saat välittömästi kiteitä :)
Olen luonut yli 600 kg tätä ainetta, luulen, että kirjoitan tälle foorumille käsikirjoja, joissa kerron kaikista aloittelijoiden mahdollisista virheistä, näytän kaikki temput ja mahdolliset synteesivaihtoehdot.
 

HeavenChem

Don't buy from me
Resident
Joined
May 5, 2022
Messages
11
Reaction score
7
Points
3
Lol, metallisekoitin happamoitumisprosessissa ? Kuulostaa harmaalta värivirheeltä viimeistelyssä
 

HeavenChem

Don't buy from me
Resident
Joined
May 5, 2022
Messages
11
Reaction score
7
Points
3
Ongelma voi olla paikallisessa ylihapotuksessa.
Kun lisäät happoa liian nopeasti, 4-MMC muuttuu paskaksi.
Aseta dekantterilasi jäähauteeseen, jossa on magneettisekoitin ja erotussuppilo. Reaktiolämpötilan tulisi olla enintään 25-30 astetta. Käytä noin 2-3 tippaa väkevää suolahappoa sekunnissa 1000 grammaan bromiketoni-4-MMC:tä.
Myös punainen väri voi johtua reaktiomassassa olevasta alkoholista. Varmista, että DCM on puhdasta.
 

chudakrekt

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 16, 2024
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
Lisäämisen nopeudesta on totta, mutta on olemassa menetelmiä, joissa on hyvin nopeasti liikkuva Voit käyttää myös suolahappoa IPA:ta
 
Top