- Reaction score
- 2
Onko kukaan saanut mitÀÀn viime aikoina? HÀn sanoi, ettÀ se kestÀÀ viikon, ja sitten minulla on jÀljitys. Sitten hÀn sanoi, ettÀ nÀin pienelle paketille ei anneta jÀljitettÀvÀÀ." Ja minÀ olen USA:n itÀrannikolla btw. TÀmÀ on 7. lokakuuta. Ihmettelen, miksi hÀn jatkoi sÀhköposteihin vastaamista vÀhÀn aikaa.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 7
Tekeekö aaron vielÀ nytkin kauppoja ja vastaako hÀn ihmisille juuri nyt?
↑View previous repliesâŠ
- Reaction score
- 16
Sen mennyt.
Teki tilauksen suunnilleen samaan aikaan. HÀnellÀ oli jopa kanttia pyytÀÀ minua lÀhettÀmÀÀn viestiÀ modeille tÀÀllÀ, ettÀ hÀn ei ole huijari.
Kaksi viikkoa ei ollut yhteyttÀ, ja kun kerroin hÀnelle, ettÀ aioin lisÀtÀ nimeni poltettujen luetteloon, sain vastauksen, ettÀ minun pitÀisi rauhoittua. HÀn sanoi olevansa lomalla!
Pari pÀivÀÀ myöhemmin hÀn kysyy: "Uh....mikÀ olikaan tilauksesi? Seurasi toinen viikko hiljaisuutta.
Sitten hÀn sanoo, ettÀ se oli siepattu. Ei seurantatietoja, mutta jotenkin hÀn tietÀÀ, ettÀ se pysÀytettiin. Tarjoutuu lÀhettÀmÀÀn uudelleen tai palauttamaan 50 %. kÀskee hÀnen lÀhettÀÀ uudelleen, ja radiohiljaisuus jatkuu vielÀ pari pÀivÀÀ. kysyn hÀneltÀ seurantatiedoista, ja hÀn sanoo, ettÀ "olen kuudennella sijalla tilausten lÀhetysjonossa, toivottavasti emme antaneet teidÀn odottaa liian kauan." OmahyvÀinen, pohjasyöjiÀ syövÀ paisunut kalavaras ei varmaankaan osaisi keittÀÀ kananmunaa saati sitten valmistaa mitÀÀn arvokasta. Joten kaikki mitÀ hÀn voi tehdÀ on huijata. toivottaa hÀnelle varkaiden karmaa, jotta hÀn viettÀÀ loppuelÀmÀnsÀ luullen, ettÀ ihmiset yrittÀvÀt ryöstÀÀ hÀnet.
Teki tilauksen suunnilleen samaan aikaan. HÀnellÀ oli jopa kanttia pyytÀÀ minua lÀhettÀmÀÀn viestiÀ modeille tÀÀllÀ, ettÀ hÀn ei ole huijari.
Kaksi viikkoa ei ollut yhteyttÀ, ja kun kerroin hÀnelle, ettÀ aioin lisÀtÀ nimeni poltettujen luetteloon, sain vastauksen, ettÀ minun pitÀisi rauhoittua. HÀn sanoi olevansa lomalla!
Pari pÀivÀÀ myöhemmin hÀn kysyy: "Uh....mikÀ olikaan tilauksesi? Seurasi toinen viikko hiljaisuutta.
Sitten hÀn sanoo, ettÀ se oli siepattu. Ei seurantatietoja, mutta jotenkin hÀn tietÀÀ, ettÀ se pysÀytettiin. Tarjoutuu lÀhettÀmÀÀn uudelleen tai palauttamaan 50 %. kÀskee hÀnen lÀhettÀÀ uudelleen, ja radiohiljaisuus jatkuu vielÀ pari pÀivÀÀ. kysyn hÀneltÀ seurantatiedoista, ja hÀn sanoo, ettÀ "olen kuudennella sijalla tilausten lÀhetysjonossa, toivottavasti emme antaneet teidÀn odottaa liian kauan." OmahyvÀinen, pohjasyöjiÀ syövÀ paisunut kalavaras ei varmaankaan osaisi keittÀÀ kananmunaa saati sitten valmistaa mitÀÀn arvokasta. Joten kaikki mitÀ hÀn voi tehdÀ on huijata. toivottaa hÀnelle varkaiden karmaa, jotta hÀn viettÀÀ loppuelÀmÀnsÀ luullen, ettÀ ihmiset yrittÀvÀt ryöstÀÀ hÀnet.
- Reaction score
- 16
Ole vain iloinen, ettei hÀn lÀhettÀnyt sinulle kirjaimellisesti DIRT kuten hÀn teki yhdelle tÀmÀn viestiketjun muista uhreista Aaronstevens asettaa ehdottomasti riman kaikille roskapussihuijaajille.
- Reaction score
- 2
Miksi helvetissÀ valitsin hÀnet Gordonin sijaan? Lyön vetoa, ettÀ koko vc.2-sÀhköposti oli huijausta. En tajunnut sitÀ niin pahasti kuin jotkut teistÀ. Ei paljon paskaa, eikÀ iso tilaus. Onko Gordon kuitenkin ainoa laillinen? Olen Yhdysvalloissa. Kiitos vastaamisesta
- Reaction score
- 16
SikÀli kuin tiedÀn, kaikki todennetut markkinoilla ovat laillisia, ÀlÀ vain unohda, ettÀ escrow.
Ainoa, jonka tiedÀn olevan varmasti laillinen, on Gordon.
Huippuluokan palvelu ja tuotteet
Ainoa, jonka tiedÀn olevan varmasti laillinen, on Gordon.
Huippuluokan palvelu ja tuotteet
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65