I
Samaa mieltä, luonnollinen vaihtelu on mahdollista, mutta en ole nähnyt valkoista tai keltaista tarpeeksi muodostaakseni vankan mielipiteen, enkä ole vieras sille, mitä Dragonrevolt väittää. En ymmärrä asioita, joita myyjät sanovat, ehkä hän ( sinä) voi auttaa muita kuin selvittää sen. Minulle on tarjottu "uutta" keltaista adb-b:tä, jonka sanotaan tuottavan vahvemman lopputuotteen. Minusta tuntuu, että minulla on oikeus kysyä, mikä on erilainen uusi lopputuote, mutta se on kuulemma vahvempi, vaikka sama, lopputuote. Vaadin jotain selitystä, mahdollisesti optista, kiraalista, mitä tahansa eristetyn isomeerin muotoa, suljin pois hypoteesin, että tämä olisi 5Br-johdannainen, mutta he vakuuttavat, että se on aivan sama, joten jotakin hämärää todella yritetään saada aikaan, ellemme hyväksy sitä, että toinen on vähemmän puhdas kuin toinen, tai ehkä toinen on puhtaampi kuin vähemmän puhdas laji. Vai eikö se ole päinvastoin? Kun minulle esitetään runsas todisteiden puute, minun on pakko tunnustaa syyllisyyteni toisen asteen täydelliseen hämmennykseen. Samanlaiset kevytmieliset puheet uudesta, paremmasta pmk:n etyyliglykidaattijauheesta (ei vahamainen/öljymäinen) herättävät epäilyksiä ja pian niistä tulee kiinnostuksen kohde ja ehkä epäilty tai kanssaliittolainen, mutta tämä ei ole virallista. Sama cas & eri jäätymispiste? Tämä vaatii selitystä. Voidaan vain päätellä, että joko väärennöksiä ei ole enää lisätty tai epäpuhtaudet on nyt poistettu asianmukaisesti. Perusteettomat väitteet ja todisteet, joille ei ole järkevää selitystä, heikentävät tutkintaa, ja ilman uusia johtolankoja tapaus kylmeni. Dragonrevolt, miten selität vastuullisesti keltaisen ja valkoisen adb-b:n tai adb-b:hen liittyvien aineiden tai tässä keskustelussa kerrottujen tapahtumien välisen eron? Varmasti joku on kiinnostunut yrityksestäsi, jos osoitat tarjoavasi muutakin kuin tarttuvia mutta tyhjiä sanoja. Enkä sano, että värin ulkopuolella on eroa tai että ei ole. Olisin vakavasti ja positiivisesti yllättynyt, jos kunnollinen, yksityiskohtainen ja metodologisesti perusteltu selitys toisi valoa pöytään.