SCAM Ulkomaiset markkinat Ilmoitus

noman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
minun vahva tutkija ulkomaalainen markkinoilla on puhdas ja todellinen, ne sanotaan huijaus ne ovat huijareita
 

hogameraper

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 15, 2022
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
jokaisella markkinalla on väärennetty myyjä, mutta tiedän hyvin, että muukalaismarkkinat ovat todellisia, koska olen tallettanut ja jo vetäytynyt tehnyt.
 

HOGAMERADIMO

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Kiitos uudet markkinat ulkomaalainen tilaukseni onnistuneesti sai sen
 

HOGAMERADIMO

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Olet iso huijareita (millionmind22 ) minulla on useita tilauslomake ulkomaalainen markkinoilla se toimii täydellistä
 

komadfer

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Rakastan ulkomaalainen markkinoilla tämä markkinajärjestelmä jokainen fyysinen tuote useimmat täytyy kirjoittaa markkinoiden nimi, jotta se voi turvallisuutta, että ihmiset tietävät myyjä on aito.
 

dhrag4536

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
admin on rehellinen he vastaavat nopeammin ja erittäin avuliaasti
 

6584jgh

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Olet oikeassa, ne toistuvat nopeammin
 

6584jgh

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
olen tilannut kokaiinia 14 päivää sitten tänään sain toimitukseni käteeni +++++ palaute
 

ma4785aaad

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
ajatukseni on ulkomaalainen markkinoilla on erittäin hyvä escrow plus he eivät koskaan viimeistellyt rahasto ennen kuin sait tilauksen.
 

ma4785aaad

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Olen samaa mieltä siitä, että
 

slamankhan45

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
alkuun ja paras pimeä web ulkomaalainen markkinoilla mukaan minun ajatukseni , koska heillä on erittäin vahva PGP-avain viestin myyjä ostaja muuntaminen, viestisi poistetaan automaattisesti toiston jälkeen.
 

lol23

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Kauan eläköön ulkomaalainen markkinoilla sain tilaukseni tänään kiitos
 

lol23

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Onnea matkaan
 

gutuimkj

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
top dark net markkinoilla korkeampi turvallisuus viesti poistetaan toiston jälkeen, että on hyvä pidän todella ulkomaalainen markkinoilla.
 

gutuimkj

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Tiedän, koska toiston jälkeen etsin viestiäni hahahahahaha
 

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Tämä on huijaus
kaikki nämä "vieraiden markkinoiden" lappuset, jotka laitatte esimerkiksi "teidän" lääkkeidenne viereen.

http://alienzpnta4ac76sfk2kxoi4ak3u42mdkwofw5cukntee4nqpyla6aqd.onion/uploads/r5y1g6sY6wwQP93WCtaVn8xhIF0BRbs8mL4U7AOjpTAzffMPHqmr4HTXSpEDZ0BJuuJ1ZGoN2jclOGSWyvtdoLUa5EqieMxdI2kY.jpeg
tässä kuvassa on selvästi photoshopattu lappu.

http://alienzpnta4ac76sfk2kxoi4ak3u42mdkwofw5cukntee4nqpyla6aqd.onion/uploads/LOTUMDmR4a0kzp8qss7uKz26UP7LQReY0X6CgwtBhycXHBCO2QjaNjqE5GIwgVxln9fNrxe3AZYIhoiAP4vuGHlyWp8SKfikr3V9.jpeg
aito passi, photoshopattu muukalaismarkkinoiden lappu.

http://alienzpnta4ac76sfk2kxoi4ak3u42mdkwofw5cukntee4nqpyla6aqd.onion/uploads/th07i8bdYhjz2MSLcFsr4bHdRTFTAV3P4atRKGiGwmUNJvOe09uYzNcCEyWKuqoWUmX6LxH8eXrfvq1C5nZP9sgp6DQZOnIEAgy2.jpeg
varastokuva

ja kaikki upeat arvostelijanne ovat uusia jäseniä? jotka ovat vain kirjoittaneet puhuakseen siitä, kuinka hyvä kauppasi on? ja he kaikki puhuvat samaa kuin sinä mainosviestissäsi? YO MR WHITE DELETE THIS SCAM!!! ja kaikki vitun arvostelijasi liittyivät minuutteja sen jälkeen, kun lähetit tämän mainoksen paskamarkkinoistasi.
 
Last edited:

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
En ole koskaan nähnyt näin räikeästi väärennettyjä vahvistuksia. Todellakin, olkaa hieman luovia. Tämä on enemmän kuin typerää.
Ja silti ... jos lankeat tähän, ansaitset tulla huijatuksi. Se on kai tavallaan darwinistista.
 
Top