- Solutions
- 2
- Reaction score
- 599
Olisin kiinnostunut kuulemaan myös raportista.
- Reaction score
- 75
Odotan vain, että klooriasetyylikloridi saapuu, ja minulla on kaikki tarvitsemani. Kirjoitan siitä pienen raportin, haluan skaalata tämän x100:lla, joten leikin myös sen kanssa pienen mittakaavan synteesin jälkeen. Minulla on pääsy runsaaseen määrään 2-Amino-5-kloori-bentsofenonia ja olen valmis jakamaan , sekä ehkä tekemään videon tästä synteesistä.
Uskon, että tämä on erittäin tärkeä asia, jonka ihmisten on opittava, ehkä koska alprotsolaami on niin halpaa valmistaa, tämä johtaisi vähemmän fentanyyliä sisältäviin Xanax-patukoihin. Sitä voi vain toivoa. On tärkeää huomata, että tärkein lähtöaine, 2-Amino-5-kloori-bentsofenoni, EI ole luokiteltu lähtöaine!!!
@madmoney69
@Hedgie
Uskon, että tämä on erittäin tärkeä asia, jonka ihmisten on opittava, ehkä koska alprotsolaami on niin halpaa valmistaa, tämä johtaisi vähemmän fentanyyliä sisältäviin Xanax-patukoihin. Sitä voi vain toivoa. On tärkeää huomata, että tärkein lähtöaine, 2-Amino-5-kloori-bentsofenoni, EI ole luokiteltu lähtöaine!!!
@madmoney69
@Hedgie
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 20
On olemassa "aikataulutettu" ja sitten on olemassa "valvottu". Pitkä, pitkä lista valvottuja kemikaaleja. Jopa asetonia ja 40-prosenttista vetyperoksidia tarkkaillaan (riippuen osittain oston määrästä). Lähes kaikkea vedetöntä valvotaan. "Miksi se ja se tarvitsee 4 litraa vedetöntä hydratsiinia, joka on toimitettu hänen asuntoonsa?" He eivät leivo keksejä, se on varmaa...