En pysty muokkaamaan viestiäni, mutta jos 7,743 g puhdasta H3PO4:ää tarvitaan 10 ml:aan freebase-amf:ää, 85-prosenttisella liuoksella tarvitaan (7,743*100)/85 = 9,109 g 85-prosenttista H3PO4:ää.
Fosforihapon tiheys on 1,6845 g/cm3 , jolloin tarvitaan 5,40ml ?
Vai olenko ihan pihalla ?
pitää mielessä menettelyssä liuotin haihdutetaan jättää vain freebase, joka puolestaan dillutoidaan asetonilla, jos vain uuttaa ei-polaarinen ilman haihduttamista dillutointi ei ehkä ole paras idea.
Sitten jos minä jatkan,
Minun on sekoitettava fosforihappoa suhteessa 1:10 asetoniin, enkä etsi päästä Ph 6:een, vaan lisään koko seoksen ja sekoitan saadakseni fosfaattiamfetamiinia ?
Hei! Olen juuri ostanut Aureliolta rikkihappoa ja typpihappoa. Alussa he pyytävät todistusta kaupallisesta toiminnasta, ja lähetin hänelle pdf:n, jossa ilmoitin olevani riippumaton tutkija. Ja siinä kaikki. Maksoin Paypalin kautta ja seuraavana päivänä tilaukseni toimitettiin seurantanumerolla. Se saapui 6 päivässä.
Voisitko lähettää minulle esimerkin tällaisesta PDF-tiedostosta DM:n kautta? Ei tarvitse olla juuri se lähettämäsi PDF-tiedosto, mutta esimerkki olisi erittäin hyödyllinen.
Onko amfetamiinin vapaa emäs sama kuin amfetaminooli ( a-öljy ), mitä voin ostaa internetistä? ja tarkoittaako se, että voin tehdä samat vaiheet kuin videossa (Synteesi P2NP:stä Al/Hg:n kautta).
(a-öljyn) kanssa, jos liityn minuutilla 7:24?
Se, mitä verkossa myydään, on pohjimmiltaan amfetamiinia, joka on laitonta ja laimennettu liuottimilla. Vapaan amiinin määrä on yhtä suuri kuin amfaattisuolan määrä. voit tehdä sulfaatti-, hydrokloridi- tai fosfaattisuolaa ja näet, kuinka vähän olet itse asiassa tehnyt