Amfetamiinisynteesi P2NP:stä Al/Hg:n avulla (video)

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Käytettävissä olevista hapoista ortofosforihappoja voidaan käyttää fosfaatin valmistukseen.
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63
Haluatko saada tartraattia tai eristää amfetamiinin d-isomeerin? Tässä on kuvaus siitä, miten dekstroamfetamiinia valmistetaan. Jos haluat tartraattia, sinun on käytettävä raseemista tai mesoviinihappoa.
 

DEA:)

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2022
Messages
19
Reaction score
3
Points
3
Kiitos HIGGS ja Marvin!
 

DEA:)

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2022
Messages
19
Reaction score
3
Points
3
Haluan saada suolan ilman rikkihappoa, käytetäänkö tartraattia ensisijaisesti dekstroamfetamiinin kanssa? Minulla taitaa olla tulossa raseeminen viinihappo, se on hyvä :)

Ai niin, ja 2 muuta asiaa on mielessäni. Koska olen kokematon, en oikein tiedä onko myrkyllisiä höyryjä odotettavissa ja se huolestuttaa minua hieman.

Toinen on se, miten pääsen eroon synteesin jäännöksistä. Onko kenelläkään hyviä, ympäristön kannalta turvallisia vaihtoehtoja siihen? En halua myrkyttää mitään kaloja tai jotain
. Löysin sitä koskevan viestiketjun :)

Thx, pysykää turvassa.

Edit: kirjoitusvirhe
 
Last edited:

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Toimiiko kierrekondensaattori samoin kuin kierrekondensaattori?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Voit käyttää erilaisia refluksilauhduttimia
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Voinko p2np:n pestä asetonilla?
Pesin 500g 1000ml isolla, mutta tuote tuli edelleen ruskeaksi, ja iso on musta, toistaako, kunnes kaikki ruskea on poistettu?
 

savantmic

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Kiitos paljon selityksestä ja videosta. Odotan innolla ensimmäisen kokeiluni aloittamista. Tarvitsen vain tietää kustannukset kaikista tässä esimerkissä käytetyistä tuotteista ja paikan, josta voin tilata . Jos joku voi auttaa, kiitos etukäteen.
 

DEA:)

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2022
Messages
19
Reaction score
3
Points
3
kaikille harrastajatovereille, jotka ovat uteliaita kokeilemaan tätä, olkaa varoitettuja, elohopeayhdisteet ovat melko vaarallisia käsitellä, ja jokaisen tulisi tehdä joitakin varotoimia ennen kuin tekee kokeita niillä. tai saatat päätyä sinetöimättömiin pulloihin, jotka ovat täynnä myrkyllistä jätettä, joka huuruaa jatkuvasti aivan liian pienessä asunnossasi, ja ihmettelet, oletko jo hullu hattin'.

Minusta tuntui, että se piti sanoa.
 

DEA:)

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 19, 2022
Messages
19
Reaction score
3
Points
3
Nyt kokemuksiini hyvin ala-arvoisissa olosuhteissa. Minulla oli vain natriumhydroksidipohjaista _pohjaista_ puhdistusainetta. Tämäkin koostui alumiinipelleteistä ja jostain piidioksidijutusta, jonka jo unohdin. Koska en voinut ostaa sellaista, tein hieman tutkimusta, jossa päädyin siihen, että se ei ehkä haittaisi reaktiota. Kun ei ole paljon kemiallista tietämystä. Joten jatkoin ja emäksinen liuos näytti hyvin erilaiselta, jossa oli jäljellä suolaa ja Al:ta. Koska vaiheessa alkaliliuosta. käytetään jäljelle jäänyt Al pelkistyksestä olisi läsnä joka tapauksessa, se ei haittaa, korjatkaa minua. En löytänyt oikeastaan mitään muuta tietoa toisesta yhdisteestä kuin että se ei ole kovin reaktiivinen.

En myöskään ajatellut tarpeeksi hyvin hävittämistä ja jopa varastointia synteesin aikana. Innostuin hieman ja halusin kokeilla. Lisäksi minulla ei ollut kunnon huonetta, kaikki oli pientä ja täynnä helposti syttyvää materiaalia. Niinpä rakensin improvisoidun liesituulettimen ja yritin pysyä isolla lasilevyllä lattialla kaiken kanssa. Tietenkin läikytin jotain pirun myrkyllistä AlHg-liuosta. Enimmäkseen lautaselle, luulisin. Suunnittelin vain tutkimaan hävittämistä etukäteen, joten olin hieman paniikissa, koska minulla ei ollut alkuainerikkiä, joka tekisi siitä ainakin liukenemattoman, joten liotin vain suurimman osan siitä pyyhkeellä ja jatkoin.

Ok, vähän sekaisin, myös minulla oli juuri max. 1l pyöreitä lasi- tai erlenmeyer-pulloja ja joitakin vielä pienempiä. Joten minä vain puolitin kaikki määrät tietäen, että minun olisi pitänyt tehdä mol-pohjainen laskelma.

Joten AlHg-amalgaationi toimi hyvin, kun elohopeanitraatin määrä oli silmänkantamattomiin. (En halunnut sotkea enemmän kuin on tarpeen tämän yhdisteen kanssa). Vaikka se kesti melko kauan ja se reagoi edelleen, kun kaadetaan vettä siihen uudestaan ja uudestaan, onko tämä normaalia? Joten odotin ja kaadoin lisää vettä, kunnes se ei reagoinut (niin paljon, en muista yksityiskohtaisesti). Voisiko tuo tulla tahmeaksi Al? Leikkasin sen saksilla ja se tarttui yhteen paineesta. Mutta koska se oli aika tumma ja pieniä kuplia jatkoin.

Sitten lisäsin 1p2n, 5g 50ml iso ja 25ml etyyliasetaatti ja olin valppaana aggressiivinen reaktio, mutta ei tapahtunut paljon, hetken kuluttua annoin lämpöä vesihauteella, tapahtui jotain, mutta pysyi hyvin lievästi aktiivinen, joten annoin lämpöä kunnes ei ollut enää reaktio. Se näytti oikealta, vaikka minulla ei ollut todellista lauhdutinta, pidin vain^^ pulloa sen päällä. Amalgane näytti samalta kuin ennenkin, minulle, dunno. Suodatin sen pois ja kaadoin siihen alkalisolia. Sitten keräsin pohjakerroksen ruiskulla, aivan liian pieni, kesti ikuisuuden.

Suolan valmistus sitten... unohdin liuottaa saamani tervahapon ja heitin vain kiteet periaatteessa ja sitten muistutin, että sen olisi pitänyt olla liuos ja kaadoin siihen asetonia (ei varmaan toimi). Mutta heti happokiteiden kaadon jälkeen se alkoi rakentaa lisää kristalleja, asetoni ei muuttanut paljon. Mittasin pH:n ja sain punaista, joten ylihapotin sen, hitto, ajattelin saada jonkin verran emästä sisään neutraloimaan uudelleen. Mutta itse asiassa kaadoin siihen etyyliasetaattia. Minkä tajusin vähän myöhemmin kun tajusin, että sain vain tätä typerää sekoitettua natirumhydroksidia. Mittasin pH:n uudelleen ja yllättäen se ei ollut enää niin punainen, joten toivoin parasta ja menin suodattamaan, johon käytin teesuodatinta ja annoin sen sitten kuivua.

Yllättäen se näytti hyvin valkoiselta ja sellaiselta kuin sen pitäisi, joten menin testaamaan vähän ja se palaa niin paljon, että se on aivan hyödytön. Toivottavasti uudelleenkristallointi auttaa tässä. Mutta saanto on myös liian hyvä ollakseen totta, noin 3,5g 5g:sta - onko tartraatti raskaampi kuin muut suolat? Myös sen vaikutus ei ollut odotettu, olin aika väsynyt ja minulla on toleranssi reseptistä, mutta kyllä... dunno. olenko vain punkkua, joka polttaa kuin helvetti? kenelläkään ideoita?

edit: saanto on ilman uuttamislietettä, vain pintakerros.

edit2: noin nopeasti ideoita, miten hävittää ne rumat pullot myrkyttävät asuntoani, olisin hyvin iloinen. mahtuuko hdpe-pulloihin kaikki tähteet sekaisin? Todennäköisesti ei sekoittaminen olisi parempi, mutta tässä vaiheessa minun on saatava se pois kämpästäni ensin.
 

Ruedi689

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 6, 2022
Messages
23
Reaction score
0
Points
1
Amfetamiinini ei vain saa virtaa.

Al/hg-pelkistys, kuka voi auttaa minua?
 

Albul

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 28, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
Tarkoitatko, että se ei ole tehokasta, kun kaikki on tehty?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
kirjoittaa PM, ehkä epätäydellinen pelkistyminen, ja sinulla on paljon oksiimia lopullisessa
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Tein synteesin ja saanto on 1 gramma, miksi?
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
missä on ongelma ?
 

Albul

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 28, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
Kuinka paljon p2np:tä aloitit?
 

DannyDani43

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 27, 2022
Messages
1
Reaction score
3
Points
3
Hei, millä voin korvata elohopeanitraatin ja rikkihapon?
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63
Rikkihappo voidaan korvata fosforihapolla.
Elohopeanitraattia ei voida korvata tässä synteesissä, mutta se voidaan valmistaa helposti.

Lähetä minulle yksityisviestejä, jos tarvitset apua tämän synteesin kanssa.
 
Last edited:

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
p2np ei reagoi hyvin elohopeanitraatin ja alumiinin kanssa. Voinko laittaa sen liekkiin
 
Top