Hei, hieno kirjoitus!
Niin manny kunnioitusta u kaverit tuo tämä ylös / ottaa aikaa jakaa kanssamme!
Mutta 1 asia vaivaa minua.
Tämä foorumi opetti minulle, että amfetamiinin pitäisi olla valkoista, muut värit ovat (virheellisiä) synteesiin liittyviä, esiaste/myrkkyjen jäänteitä....
Tiedän, että on yleistä, että lopputuotteessa on pieni värimuutos, mutta sinun lopputuotteesi on vain täysin keltainen/oranssi väri ?
Mikä siinä on vikana?
Niin manny kunnioitusta u kaverit tuo tämä ylös / ottaa aikaa jakaa kanssamme!
Mutta 1 asia vaivaa minua.
Tämä foorumi opetti minulle, että amfetamiinin pitäisi olla valkoista, muut värit ovat (virheellisiä) synteesiin liittyviä, esiaste/myrkkyjen jäänteitä....
Tiedän, että on yleistä, että lopputuotteessa on pieni värimuutos, mutta sinun lopputuotteesi on vain täysin keltainen/oranssi väri ?
Mikä siinä on vikana?
GhostChemist
Expert
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 224
Hei, alterego!
Jep, että se tosiasia, että puhtaalla amfetamiinilla on valkoinen väri.
Amfetamiinin keltainen väri johtuu nimenomaan sen hapettumisesta.
Esimerkiksi liuottimen haihtumisen aikana sen kiehuessa ja varastoinnin aikana, kun se altistuu ilmalle.
Lisäksi keltainen väri voi johtua rautasuolojen ja natriumsulfaatin epäpuhtauksista.
Tulevassa tutkimuksessa tutkimme asiaa tarkemmin ja julkaisemme uutta tutkimustietoa.
Jep, että se tosiasia, että puhtaalla amfetamiinilla on valkoinen väri.
Amfetamiinin keltainen väri johtuu nimenomaan sen hapettumisesta.
Esimerkiksi liuottimen haihtumisen aikana sen kiehuessa ja varastoinnin aikana, kun se altistuu ilmalle.
Lisäksi keltainen väri voi johtua rautasuolojen ja natriumsulfaatin epäpuhtauksista.
Tulevassa tutkimuksessa tutkimme asiaa tarkemmin ja julkaisemme uutta tutkimustietoa.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 13
- By waltjr5858
-
23 May
Onko mainitsemasi video pelkistämistä natriumboorihydridillä? Minulla on valtava ongelma tuon synteesin kanssa.... voitko auttaa? Olen onnistunut kerran ja kaikki muut ovat epäonnistuneet. Olen tehnyt sen tarpeeksi monta kertaa, jotta voin varmasti vastata yksityiskohtaisesti, mitä teen, joten voisit luultavasti auttaa melko nopeasti... kiitos...