Onko kysyttävää?

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
98
Reaction score
64
Points
18
https://organicchemistrypoland.pl/ - erittäin ammattitaitoiset myyjät, heillä on lähes kaikki tarvittava, he eivät pyydä ilmoituksia jne.

https://shop.es-drei.de/ - en ole tilannut sieltä, mutta ystäväni ovat antaneet minulle erittäin hyvää palautetta, he myyvät myös nitroetaania.

Oliko kenelläkään yhteyksiä Chembroon, erittäin suosittuun puolalaiseen myyjään, jonka yhteystiedot olen menettänyt ...
 

EdwardMatthew

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 8, 2023
Messages
9
Reaction score
2
Points
3
Joten mitä he myyvät, anteeksi, jos ymmärsin väärin, mitä tarkoitan on, että haluan oman kotitekoisen ruohon voi tietää, miten kasvattaa yksi? ja mikä prosessi on?
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
98
Reaction score
64
Points
18
im ei kasvata rikkaruohoa ja nämä lähteet ovat enimmäkseen salakemistien, ei rikkaruohon kasvattajille
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
188
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
Oletko tyytyväinen edistymiseen? Oliko hetki, jolloin ajattelit, että tämä on minulle liikaa stressiä ja työtä, aion lopettaa.
 

spacetruckin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 8, 2023
Messages
40
Reaction score
9
Points
8
Tämä koskee minun escrow diili..igot msg joltain, mutta ei voi avata sitä, koska minulla ei ole keskustelun key.and toinen kysymys..miten saan myyjä minun postiosoitteeni?Tämä on hyvin herkkä aika luulen.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Jos kysymyksesi koskevat pikemminkin tiettyä tilausta kuin abstraktia, kutsu minut keskustelemaan. Tilauksen chatissa on painike "Kutsu ylläpitäjä".
 

L3thmode

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 5, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Miten törmäsin tähän ihanaan foorumiin? Etsin kannabinoidisynteesiä . En ole varma, miksi en ole löytänyt tätä foorumia aiemmin !
 

zaners

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 13, 2023
Messages
45
Reaction score
7
Points
8
Tietääkö kukaan, miten ravistetaan ja paistetaan menetelmä?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/shake-and-bake-meth-method.9369/#post-47281

Valmistelemme aiheesta videota, jonka julkaisua odotetaan tammikuussa.
 

Akira

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2023
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Jos teen ostoksen, mutta myyjä ei ota rahojani vastaan, voinko saada bitcoinini takaisin?
 

Dragonrevolt

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 24, 2022
Messages
30
Reaction score
16
Points
8
voitko lisätä stablecoin tai eth maksun bitcoin on korkea maksu tällä kaudella, maksan 50 usd siirto 20 usd
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
44
Points
18
Jep, se on ärsyttävää Bitcoins-maksujen kanssa.
Ehkä se on mahdollista maksaa täällä Monero?... Jos sinulla ei ole Moneroa, voit käyttää kryptonvaihtajaa. Maksut ovat yleensä 0,5 %, joten ok.
Joka tapauksessa se on paljon parempi kuin OpSec.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
@Dragonrevolt, Juuri nyt työstämme ratkaisua tähän ongelmaan. Toistaiseksi poistan automaattisen kotiutuksen käytöstä säätääkseni provisiota manuaalisesti, kunnes bitcoin-verkon kuormitus normalisoituu tavanomaiseen kokoonsa.
 
Top