Täydellinen amfetamiinin freebase (A-öljy) synteesi P2P:stä (10 litran mittakaavassa).

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Lisäsin 2 tapaa N-formyyliamfetamiinihydrolyysin ja kuten aina on MINUN tapani ja se toimii MINULLE ei tarkoita on ainoa ja virallinen tapa.

N-Formylamphetamine
1. Laitetaan 10 l P2P:tä reaktoriin, lisätään 15 l formamidia ja 7 l muurahaishappoa, sekoitetaan hitaasti takaisinvirtauksella 5 tunnin ajan 140/150 C:ssa.
2. Lopeta lämmitys ja jäähdytä se lämpötilaan, jossa voit lisätä H2O:ta ilman suurta haihtumista, lisää 13,33L H2O:ta sekoittaen ja anna erottaa kerrokset toisistaan.
3. Pidä ylin kerros (öljykerros)
4. Pohjakerros (vesikerros) uutetaan DCM:llä, annetaan kerrosten erottua kokonaan, lisätään pohjakerros (DCM-kerros) kohdassa 3 säilytettyyn kerrokseen, sekoitetaan ne, kuivataan vedettömällä Na2SO4:llä tai MgSO4:llä, suodatetaan ja haihdutetaan DCM (valinnainen).
5. Sinun pitäisi saada noin 11 l N-Formyyliamfetamiinia.

N-Formyyliamfetamiinin hydrolyysi HCL:llä

1. Laitetaan 11 l N-Formyyliamfetamiinia reaktoriin, lisätään hitaasti 11 l (1:1) 37-prosenttista HCL:ää, sekoitetaan hitaasti ja refluksataan 2 tunnin ajan 80/90 °C:ssa.
2. Lopeta lämmitys ja jäähdytä se 25 C:een, lisää 10 l DCM-sekoitusta ja anna erottaa kerrokset toisistaan.
3. Pidetään pintakerros, pohjakerros (DCM-kerros hylätään).
4. Lisää kylmä pintakerros edelliseen kylmään liuokseen 1,66 kg NaOH + 2,66 l H20, anna sen jäähtyä RT:ssä 12 tuntia.
5. 2 kerrosta erotetaan toisistaan, pidetään pintakerros(öljykerros)
6. Pohjakerros (vesikerros) uutetaan DCM:llä, annetaan kerrosten erottua kokonaan, lisätään pohjakerros (DCM-kerros) kohdassa 5 säilytettyyn kerrokseen, sekoitetaan ne ja haihdutetaan DCM (valinnainen).
7. Seos tislataan höyrytislauksella 140-145C:ssa läpinäkyvän öljyn saamiseksi, 100C:ssa öljy alkaa valua jäähdyttimessä 130C:ssa kytke höyry päälle ja älä kuumenna sitä yli 150C:n, siinä tapauksessa saat keltaista öljyä.
8. Anna tislauksen vastaanottopullon 2 kerrosta erottua kokonaan toisistaan, pidä ylin kerros (öljykerros).
9. Pohjakerros (vesikerros) uutetaan DCM:llä, anna kerrosten erottua kokonaan, lisää pohjakerros (DCM-kerros) kohdassa 8 säilytettyyn kerrokseen, sekoita ne, kuivaa se vedettömällä Na2SO4:llä tai MgSO4:llä, suodata se ja haihduta DCM (valinnainen).
10. Saadaan 8,3 litraa amfetamiinivapaata emästä.

N-formyyliamfetamiinin hydrolyysi NaOH:lla.
1. Laitetaan 11 l N-Formyyliamfetamiinia reaktoriin, lisätään 13 l edellistä kylmää 65-prosenttista NaOH-liuosta hitaasti sekoittaen ja refluksin 2-3 tunnin ajan 110 C:ssa.
2. Lopetetaan lämmitys ja jäähdytetään RT:ssä
3. Pidetään pintakerros (öljykerros)
4. Pohjakerros (vesikerros) uutetaan DCM:llä, annetaan kerrosten erottua toisistaan kokonaan, lisätään pohjakerros (DCM-kerros) kohdassa 3 säilytettyyn kerrokseen, sekoitetaan ne ja haihdutetaan DCM (valinnainen).
5. Seos tislataan höyrytislauksella 140-145C:ssa läpinäkyvän öljyn saamiseksi, 100C:ssa öljy alkaa valua jäähdyttimessä 130C:ssa kytke höyry päälle ja älä kuumenna sitä yli 150C:n, siinä tapauksessa saat keltaista öljyä.
6. Anna tislauksen vastaanottopullon 2 kerrosta erottua kokonaan toisistaan, pidä ylin kerros (öljykerros).
7. Pohjakerros (vesikerros) uutetaan DCM:llä, anna kerrosten erottua kokonaan, lisää pohjakerros (DCM-kerros) kohdassa 6 säilytettyyn kerrokseen, sekoita ne, kuivaa se vedettömällä Na2SO4:llä tai MgSO4:llä, suodata se ja haihduta DCM (valinnainen).
8. Saadaan 8,5 litraa amfetamiinivapaata emästä.
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Tuo on hyvä saanto, kauanko sinulla kestää höyrytislata 8,5 litraa freebasea?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Monta tuntia, mutta riippuu myös laitteista, minun tapauksessani minun on odotettava 1 tunti vain saadakseni höyryn tarvittavaan lämpötilaan, se on rehellisesti sanottuna prosessin pahin osa, mutta kaikilla on sama "ongelma", kun sinun täytyy tislata öljyä vedellä jopa höyrystämällä.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ok ok sait minut kiinni en tehnyt sitä on mahdotonta pettää ihmisiä niin älykäs kuin sinä sankharaKokosDreams, tweaker2... en tiedä, miten et ole löytänyt minua ennen!
Kiitos, että jaatte arvokasta aikaanne foorumilla, koska etsivätaitonne ne ovat jopa FBI:n, DEA:n,EUROPOLin tehtävään....

Nyt kun paljastitte minut, selitän teille totuuden:

Olen vain tylsä teini ilman työtä, ilman ystäviä ja pelkää mennä ulos. Ainoa yhteys maailmaan on tietokoneeni.
Jouduin lähtemään lukiosta, koska he kiusasivat minua, nauroivat minulle...

Näin Breaking Badin Netflixissä ja myöhemmin löysin tämän foorumin ja ajattelin, että voisi olla hauskaa lähettää väärennettyjä tietoja, synteesejä, kuvia... ja kuvitella ihmisten kasvot täysin keksityn synteesin tekemisen jälkeen. Ette tiedä mitä olen tullut nauramaan kuvitellessani näitä kasvoja hahahaah miten tyhmiä he ovatkaan

Nyt kun olet metsästänyt minua, en tiedä, mitä teen koko päivän aikana tämä foorumi oli tärkein viihdykkeeni, en tiedä, pystynkö voittamaan sen, ja pelkään tehdä jotain hullua itseäni vastaan. Jos niin käy, se kaatuu omantunnon päälle ja teidän pitäisi elää sen kanssa.

PD: Niille, jotka eivät ymmärrä tätä viestiä, teen siitä yhteenvedon:

En lähetä mitään muuta, tai auttaa ketään PM tai millään muulla tavalla, että on mitä saavutitte kohtelemalla näin epäitsekkäitä ihmisiä ilman minkäänlaista taloudellista tai henkilökohtaista etua vain rohkaisu jakaa kokemuksia. Voisi olla mahdollinen tilanne, jota foorumin ylläpitäjät voivat harkita, jotta he yrittävät välttää tulevaisuuksia, jos he pitävät sitä asianmukaisena. Joka tapauksessa te elätte ilman minua älkää huoliko kaikki on ok.
Onnea ja kiitos.
 
Last edited:

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
reaktorin koko? 50L ?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Käytän 100l mutta suuremmilla määrillä 50l enemmän kuin tarpeeksi synteettistä lähetetty.
 

ossi

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 15, 2022
Messages
69
Reaction score
29
Points
18
hei,

kiitos vaivannäöstäsi.
H2O sekoittuu mihin? En ymmärrä tätä.
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Lisää reaktioon h20. Lue se, miten et ymmärrä sitä. Se on erittäin hyvä kirjoitus.
Ja paras saanto, jonka olen nähnyt raportoitavan Leuckartin -
 

ossi

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 15, 2022
Messages
69
Reaction score
29
Points
18
nyt ymmärtää, hän tarkoittaa sekoita tämä. ymmärsin ennen h20 mix. koska pilkku
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
View previous replies…

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Voiko fomamidin korvata myös jollakin muulla aineella

/Kiitos
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
On mahdollista karbonaatti ammoniakin mutta prosessi on erilainen, jolla on edelliset vaiheet.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Epäilen, ettet löydä muurahaishappoa korkeammaksi kuin 85 % ;-)
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Käytät muurahaishappoa ammoniumkarbonaattiin tuottaaksesi ammoniumformiaattia, jota voit sitten käyttää reaktiossa formamidin tuottamiseen in situ
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28
@btcboss2022 kun sanot kytke höyry päälle 130C:n lämpötilassa, tämä tarkoittaa, että seos, jonka tislaamme, on tässä lämpötilassa ja sitten lisäämme siihen höyryä toisesta lähteestä (joka on normaalia höyryä, jonka lämpötila on 100C, eikö niin)?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Höyry voi olla eri lämpötiloissa riippuen paineesta ulosvirtauksesta, enemmän painetta enemmän lämpötilaa.
Käytän lämmityslähdettä ei vain höyryä, jos sinulla on tarpeeksi paine ja temppeli höyry mahdollisesti toimisi ilman lämmityslähdettä, mutta en koskaan testaa sitä.
Mielestäni on helpompi löytää lämmityslähde kuin laite, jossa on tarvittava paine ja lämpötila höyrylle ainakin suuressa mittakaavassa.
 

tweaker2

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
18
Reaction score
20
Points
3
tämä kirjoitus on roskaa.Ensinnäkin formamidin lämpötila on liian alhainen 140-150 kuulostaa oikealta, jos käytät ammoniumformiaattia, mutta formamidi tarvitsee korkeamman lämpötilan, jos muistan oikein, ja toiseksi N-formyyliamfetamiini on kiinteää massaa, ei nestemäistä, ja miksi yrittäisit uuttaa sen reaktioseoksesta täysin hyödytön vaihe, se vain vahingoittaa saantoa, kolmanneksi hydrolyysi on väärässä käytät 11 l hcl:ää, mikä on järjetöntä, vaikka sinulla olisi 11 kiloa N-formyyliamfetamiinia, määrä olisi lähellä 2,5 litraa hcl:ää, ei siis 11 litraa, vaan 1:1 moolimassan, ei tilavuuden mukaan.Miksi teet kaikesta niin monimutkaista Leuckart on yksinkertainen refluksihydrolyysi ja sitten basifiointi ja sitten höyrytislaus kaikki samassa kattilassa, joten mitään uuttoja tai liuottimia ei tarvita epäilen suuresti, että olet koskaan tehnyt tätä reaktiota, ja jos olet tehnyt, saantosi on lähellä nollaa, jos teet sen niin kuin sanot.Okei, hyvää joulua kaikille, menen nukkumaan, olen helvetin humalassa.
 
View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Viestini ensimmäinen lause:
"Minun tapani ja se toimii minulle, ei tarkoita, että se on ainoa ja virallinen tapa."
Joka tapauksessa, jos sinulla on suuria epäilyksiä siitä, jos tein sen vai ei, olet kutsuttu tarkistamaan sen Im aina avoin oppimaan ;-) voisimme löytää tapa, että tulet minun paikalleni.
Ja rehellisesti kaikissa synteettisissä testattu en koskaan ollut kiinteä N-formyyliamfetamiini voisi olla mielenkiintoinen. Kiitos.
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Jos suorittaisit leuckartin 140 150 ammoinaformiaatilla, se hajoaisi joka tapauksessa vain formamidiksi
 
View previous replies…

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
152
Reaction score
67
Points
28
Olen täysin samaa mieltä. Jotkut venäläiset kemistit tekevät Leuckartin ammoniumformiaatilla jopa niinkin alhaisessa lämpötilassa kuin
kuin 120 C. Minä teen omani 140-150 C ammoniumformiaatilla. Formamidilla lämpötila on noin 155-165 C. Vaikka formiaatti jarruttaisi formamidia, lämpötila ja mekanismi ovat erilaiset näiden kahden reagenssin kanssa.
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
152
Reaction score
67
Points
28
Se on erilainen synteesi formiaatin kanssa, jos et halua sen muuttuvan formamidiksi "in-situ".
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
n-formyyliamfetamiini on hieman keltainen öljyinen neste.
 
View previous replies…

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
152
Reaction score
67
Points
28
Se meni roskakoriin. En tiedä, mikä helvetti minun Leuckartissani on vikana! Reaktioaika 20 tuntia, lämpötila: 150-160 C (formamidi), ja kaikki reagenssit olivat oikeissa määrissä. Johtuuko se siitä, että magneettisekoittimeni on rikki enkä sekoita sitä useammin, vai mitä. N-Formyyliamiinini on aina mustaa. Poltanko sen? Ja kun teen emäshydrolyysin, ammoniakkikaasua ei synny paljon, jos ollenkaan, joten N-formyyli "amiini" ei ole amiini ollenkaan?! Voiko joku auttaa minua. Minun P2P oli 8 grammaa määrä + muut reagenssit.
 

TheNut22

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 12, 2024
Messages
152
Reaction score
67
Points
28
OK. Mikä oli väärin, se oli minun niin sanottu "P2P", noita ei ollut P2P.
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Ja theres mitään vikaa määrä happo hydrolsis . Oletko tehnyt tämän synteesin ennen tweaker?
 

tweaker2

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 29, 2022
Messages
18
Reaction score
20
Points
3
ei mitään vikaa hydrolyysissä?Kyllä on melkein kaikki.kyllä olen tehnyt tämän synteesin ystäväni kanssa kauan sitten.
 
View previous replies…

Tweaker

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Kuulostaa minusta kultasadolta. Käytättekö katalysaattoria lecukarteissanne?
 
Top