tämä kirjoitus on roskaa.Ensinnäkin formamidin lämpötila on liian alhainen 140-150 kuulostaa oikealta, jos käytät ammoniumformiaattia, mutta formamidi tarvitsee korkeamman lämpötilan, jos muistan oikein, ja toiseksi N-formyyliamfetamiini on kiinteää massaa, ei nestemäistä, ja miksi yrittäisit uuttaa sen reaktioseoksesta täysin hyödytön vaihe, se vain vahingoittaa saantoa, kolmanneksi hydrolyysi on väärässä käytät 11 l hcl:ää, mikä on järjetöntä, vaikka sinulla olisi 11 kiloa N-formyyliamfetamiinia, määrä olisi lähellä 2,5 litraa hcl:ää, ei siis 11 litraa, vaan 1:1 moolimassan, ei tilavuuden mukaan.Miksi teet kaikesta niin monimutkaista Leuckart on yksinkertainen refluksihydrolyysi ja sitten basifiointi ja sitten höyrytislaus kaikki samassa kattilassa, joten mitään uuttoja tai liuottimia ei tarvita epäilen suuresti, että olet koskaan tehnyt tätä reaktiota, ja jos olet tehnyt, saantosi on lähellä nollaa, jos teet sen niin kuin sanot.Okei, hyvää joulua kaikille, menen nukkumaan, olen helvetin humalassa.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 18
Jos suorittaisit leuckartin 140 150 ammoinaformiaatilla, se hajoaisi joka tapauksessa vain formamidiksi
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
n-formyyliamfetamiini on hieman keltainen öljyinen neste.
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 88
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 88
Se meni roskakoriin. En tiedä, mikä helvetti minun Leuckartissani on vikana! Reaktioaika 20 tuntia, lämpötila: 150-160 C (formamidi), ja kaikki reagenssit olivat oikeissa määrissä. Johtuuko se siitä, että magneettisekoittimeni on rikki enkä sekoita sitä useammin, vai mitä. N-Formyyliamiinini on aina mustaa. Poltanko sen? Ja kun teen emäshydrolyysin, ammoniakkikaasua ei synny paljon, jos ollenkaan, joten N-formyyli "amiini" ei ole amiini ollenkaan?! Voiko joku auttaa minua. Minun P2P oli 8 grammaa määrä + muut reagenssit.