tämä kirjoitus on roskaa.Ensinnäkin formamidin lämpötila on liian alhainen 140-150 kuulostaa oikealta, jos käytät ammoniumformiaattia, mutta formamidi tarvitsee korkeamman lämpötilan, jos muistan oikein, ja toiseksi N-formyyliamfetamiini on kiinteää massaa, ei nestemäistä, ja miksi yrittäisit uuttaa sen reaktioseoksesta täysin hyödytön vaihe, se vain vahingoittaa saantoa, kolmanneksi hydrolyysi on väärässä käytät 11 l hcl:ää, mikä on järjetöntä, vaikka sinulla olisi 11 kiloa N-formyyliamfetamiinia, määrä olisi lähellä 2,5 litraa hcl:ää, ei siis 11 litraa, vaan 1:1 moolimassan, ei tilavuuden mukaan.Miksi teet kaikesta niin monimutkaista Leuckart on yksinkertainen refluksihydrolyysi ja sitten basifiointi ja sitten höyrytislaus kaikki samassa kattilassa, joten mitään uuttoja tai liuottimia ei tarvita epäilen suuresti, että olet koskaan tehnyt tätä reaktiota, ja jos olet tehnyt, saantosi on lähellä nollaa, jos teet sen niin kuin sanot.Okei, hyvää joulua kaikille, menen nukkumaan, olen helvetin humalassa.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 18
Jos suorittaisit leuckartin 140 150 ammoinaformiaatilla, se hajoaisi joka tapauksessa vain formamidiksi
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 88
Olen täysin samaa mieltä. Jotkut venäläiset kemistit tekevät Leuckartin ammoniumformiaatilla jopa niinkin alhaisessa lämpötilassa kuin
kuin 120 C. Minä teen omani 140-150 C ammoniumformiaatilla. Formamidilla lämpötila on noin 155-165 C. Vaikka formiaatti jarruttaisi formamidia, lämpötila ja mekanismi ovat erilaiset näiden kahden reagenssin kanssa.
kuin 120 C. Minä teen omani 140-150 C ammoniumformiaatilla. Formamidilla lämpötila on noin 155-165 C. Vaikka formiaatti jarruttaisi formamidia, lämpötila ja mekanismi ovat erilaiset näiden kahden reagenssin kanssa.
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
n-formyyliamfetamiini on hieman keltainen öljyinen neste.
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 88
Minulla on tietoa, joka kertoo minulle saman, että N-formyyliamfetamiini on vaaleankeltaista öljyä.
En tiedä, miksi Leuckartini on epäonnistunut 4-5 yrityksellä. Ja formyyliamiinini on tummanruskeaa,
melkein mustaa öljyä, jonka sisällä on pieniä hiukkasia, vaikka pesen sen puhtaalla vedellä. Poltanko reaktiomassani tai jotain? Kuumennan kirkkaan keltaisen P2P:ni ammoniumformiaatin kanssa ensin 100 C:een (1-2 tuntia), lauhduttimen sisällä on haalean lämmintä vettä, jotta vesi poistuu reaktioseoksesta. Sitten nostan lämpötilaa asteittain 140-160 C:een (16 tuntia), ja lauhduttimen sisällä on hyvin kylmää vettä. Voiko joku kertoa minulle, mikä tässä on vialla? Käytän 5 mooliekvivalenttia formiaattia. Nyt olen tehnyt kuudennen yritykseni myös itse valmistamallani P2P:llä, joka oli käsitelty ensimmäistä kertaa hyvin kirkkaaksi keltaiseksi öljyksi. Olen tehnyt hydrolyysin nyt KOH/etanoli/vesiliuos-seoksella (2 tuntia). Nyt sain hyvän määrän öljyä kellumaan, ja uutin ksyleeniin (3 kertaa). Pesin sen monta kertaa puhtaalla vedellä. Nyt se on ksyleenissä. Jos jokin menee pieleen tässäkin, onko niin, että formyylijohdokseni oli taas melkein musta? Poltanko sen vai... mitä?
Jos joku voi auttaa minua, olen todella iloinen ja kiitollinen siitä! Rauhaa!
En tiedä, miksi Leuckartini on epäonnistunut 4-5 yrityksellä. Ja formyyliamiinini on tummanruskeaa,
melkein mustaa öljyä, jonka sisällä on pieniä hiukkasia, vaikka pesen sen puhtaalla vedellä. Poltanko reaktiomassani tai jotain? Kuumennan kirkkaan keltaisen P2P:ni ammoniumformiaatin kanssa ensin 100 C:een (1-2 tuntia), lauhduttimen sisällä on haalean lämmintä vettä, jotta vesi poistuu reaktioseoksesta. Sitten nostan lämpötilaa asteittain 140-160 C:een (16 tuntia), ja lauhduttimen sisällä on hyvin kylmää vettä. Voiko joku kertoa minulle, mikä tässä on vialla? Käytän 5 mooliekvivalenttia formiaattia. Nyt olen tehnyt kuudennen yritykseni myös itse valmistamallani P2P:llä, joka oli käsitelty ensimmäistä kertaa hyvin kirkkaaksi keltaiseksi öljyksi. Olen tehnyt hydrolyysin nyt KOH/etanoli/vesiliuos-seoksella (2 tuntia). Nyt sain hyvän määrän öljyä kellumaan, ja uutin ksyleeniin (3 kertaa). Pesin sen monta kertaa puhtaalla vedellä. Nyt se on ksyleenissä. Jos jokin menee pieleen tässäkin, onko niin, että formyylijohdokseni oli taas melkein musta? Poltanko sen vai... mitä?
Jos joku voi auttaa minua, olen todella iloinen ja kiitollinen siitä! Rauhaa!
Last edited:
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 88
Tiedän, että minun on saatava pumppu laitteeseeni, jotta voin tehdä tyhjiötislauksia. Minun on kysyttävä, toimiiko normaali yksinkertainen tislaus A-Oililla? Jos höyrytislaus toimii, kuten monet sanovat, toimiiko se niin, että laitan öljyn ylimääräisen veden kanssa ja kuumennan 100 C: een?