Tšekkiläinen metamfetamiini (alias pervitin) vs kristallimetamfetamiini

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
40
Reaction score
29
Points
18
Perinteinen tšekkiläinen metamfetamiini, joka tunnetaan paikallisesti nimellä pervitin, valmistetaan (pseudo)efedriinistä jodin ja punaisen fosforin avulla. Käsittääkseni prosessi ei muuta lähtömolekyylin kiraalisuutta, joten siitä saadaan 100-prosenttista d-metyyliä.

Kristallimetan mainostetaan olevan myös d-metaa, mutta se vaikuttaa huomattavasti heikommalta kuin alkuperäinen tšekkiläinen metamfetamiini. Ihmettelen, miksi näin on, koska sen pitäisi olla sama asia. Onko kenelläkään mitään ideoita selittää ero?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Se on todella yksinkertaista. Kun pelkistät efedriiniä/pseudoefedriiniä, se mikä pelkistyy, on ensimmäinen kiraalinen hiili ( niitä on 2 kumpikin), joten kun käytät 1R 2R efedriiniä tai 1S 2R pseudoefedriiniä, saat R-metyyliä (1 on ensimmäinen kiraalinen hiili ja pelkistyy). Suurin osa metamfetamiinista tehdään nykyään (laittomasti) P2P/pmk/BMK/fenyyliasetonista, jossa on sekä 2R että 2S, joten ellei käytetä aikaa vieviä ja kalliita lisävaiheita, kristallimetamfetamiini on D L (R/S) -rasemaista metamfetamiinia ja se on 50 % nenän dekongestanttia.
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
40
Reaction score
29
Points
18
Ymmärtääkseni raseeminen ei kiteydy ja vain enemmän tai vähemmän puhtaat D- ja L-muunnokset kiteytyvät, minkä vuoksi oletin, että kristallimetamfetamiini on vain d-metyyliä (tai mahdollisesti l-metyyliä). Oliko tämä väärä oletus? Syy siihen, miksi racemic ei kiteydy, on se, että D- ja L-isomeerit eivät yksinkertaisesti muodosta kiderakennetta, koska ne ovat muodoltaan erilaisia molekyylejä.

Se, että kristallimetamfetamiini olisi itse asiassa raseeminen (ellei ylimääräisiä vaiheita olisi otettu), selittäisi monia asioita.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Kyllä se oli virheellinen oletus. Raseeminen met kiteytyy hienosti, ja sen muoto on D:n pitkien kapeiden sirpaleiden ja L:n litteän neliömäisen muodon välimuoto. Mielestäni koulutettu silmä voisi kohtuullisesti arvioida entomeerien ylimäärän muodon perusteella (luulen, että pystyn).
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
PZJ6YgHOFv
Tässä on joitakin L-meth, jonka tunnistin tällä foorumilla ja op vahvisti hän uudelleenkiteytti väärän rm. Se näyttää luultavasti Samasta erästä edelleen alaspäin https://bbgate.com/threads/recrystallization-problem.7247/#post-31029 clearnet linkki
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Käytän L-viinihappoa (87-69-4) metyylivapaan emäksen erottamiseen. Jähmettymisen jälkeen lisään metanolia ja sekoitan erottamaan kiinteän aineen. Sitten uutan väärennetyn metyylivapaan emäksen metanoliliuoksesta. Vapaan emäksen pitäisi tällä hetkellä olla D-FB, eikö niin? Sain tällaisen kiteen happamuuden lisäämisen ja uudelleenkiteyttämisen jälkeen, mutta sen pitäisi olla D-metyyliä. Miksi kiteytymistila on sama kuin mainitsemassasi neliönmuotoisessa hiutaleessa? Tällä kertaa sanoit, että tämä on L-metyyli. Olenko oikeassa? Tein jotain väärin.
 

Attachments

  • fEsbizhgXK.jpeg
    fEsbizhgXK.jpeg
    4 MB · Views: 73
  • hjMrXy2PNi.jpeg
    hjMrXy2PNi.jpeg
    3.8 MB · Views: 76

Gustavoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 22, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hei, kokeile tuotetta. Ulkonäön perusteella ei ole varmaa, että se on L-metyyliä. Kun SWIM hän jakoi tuotteen, kiteet näyttivät samanlaisilta ja se oli D-isomeeri. Kun saat selville, mitä se on kuvassa, kerro minulle.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Okei, pyydän ihmisiä käyttämään tätä tuotetta, koska minulla ei ole kokemusta tästä tuotteesta, joten en tiedä, mikä on oikea D-METH ja raseeminen maku ja tunne. Tulen tänne uudelleen kokeiltuani sitä vastausta.

Kiteytän myös toisen kupin L-metyyliä ja yritän kiteyttää sen kiteyttää tarkkaillakseni tilaa ja pyydän muita kokeilemaan sitä.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Atden5h3Y9

Tämä on selvästi D-metyyliä, jota yksi eurooppalaisista jälleenmyyjistämme myy, ja seuraavaksi lähetän jonkinlaista rasemeettista metyyliä, joka on normi meille, jotka saavat kaiken kartellin metyyliä Yhdysvalloissa
Huomaa, että se on pidempi ja ohuempi kuin L, mutta lyhyempi ja leveämpi kuin D.
Cz3FdtLb5y
 

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 10, 2022
Messages
49
Reaction score
30
Points
18
Yksi varsin tärkeä asia tšekkiläisestä pervitinistä, jossa käytetään tolueenia. Tšekin kaduilla saa 90-prosenttisesti märkää tavaraa, joka sisältää tolueenia. Tämä tekee "quick heat" -vaikutuksen levityksessä. Metamfetamiinin sirpaleilla tunnet "puristusta" HCL:n takia. Tšekkiläinen pervitiini sisältää myös paljon epätasapainoisia jäänteitä (valmistajat eivät välitä paskaakaan puhtaudesta) .. kuten jodia ja joskus happoa akkukennoista. (Tämä voi vahingoittaa elämää!)
+Se on myös yleistä, että löydät "ylikuumennettua ruskeaa paskaa", joka voi pitää sinut pystyssä pitkään....
Tšekin pervitin ei ole puhtaudesta, mutta joka tapauksessa voit tuntea tarpeeksi nopeaa kuin 90% + met.
Puhdas meta on sileää. Pervitin on kuin hiekkapaperin terävää.

Olen ottanut monenlaista metaa. Tsekkiläinen paska on hullumpaa ja myös paljon vaarallisempaa.

Tsekkiläiset huumeidenkäyttäjät eivät yleensä halua puhtaita kiteitä, koska he eivät tunne oloaan fettiseksi.
Minulla on juuri nyt kristallia Hollannista, kavereilla ei ole tarpeeksi...
 

AmoreTossico

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 5, 2024
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Myös pervitin on nimimerkki wehrmachtin käyttämästä metamfetamiinista
 

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 10, 2022
Messages
49
Reaction score
30
Points
18
Kyllä, tosiasia. Nimen pervitin pitää ihmisten välillä.
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
On sääli, että tšekkiläistä metamfetamiinin keittämistä varten ei ole yksityiskohtaista menettelyä.
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
40
Reaction score
29
Points
18
Mitä tarkoitat? Käsittääkseni (pseudo)efedriinipillereihin perustuva vakioprosessi, jossa käytetään punaista fosforia ja jodia, on hyvin dokumentoitu sekä kirjallisuudessa että videoissa täällä BB:ssä.
 
View previous replies…

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
Tarkoitan "tšekkiläistä tietä". Se on reaktio, joka kestää noin 1 tunnin fosforihappoa käyttäen. Jodi lisätään vähitellen. Valitettavasti tarkkaa menettelyä ei ole dokumentoitu tässä. Sitä käytetään kaikkialla Tšekin tasavallassa.
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
Lainaan osittaisen menettelyn:
punainen fosfori, jodi pseudoefedriinin suhde 0,3-1-1 ja fosforihappo. pse sekoitetaan fosforiin, laitetaan pulloon, kaadetaan hapolla, jotta siitä tulee paksun siirapin koostumusta. se kuumennetaan 110 asteeseen, sitten lisätään jodia 10 kertaa 2 minuutin ajan. viimeinen mahdollisuus on 127 asteen lämpötilassa ja pidetään lämpötila-aluetta 127-135 vähintään 40 minuuttia. reaktio sammutetaan vedellä, suodatetaan se touliiniin ja alkaloidaan ph13+:ksi, suodatetaan, hapotetaan ja käytetään parasta matroosia, mitä on koskaan ollut.
 

saytam1

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Dec 4, 2023
Messages
27
Reaction score
11
Points
3
En pääse suoraan liedelle. Tuntemani henkilöt ovat vankilassa. Täällä Tšekin tasavallassa näitä keittimiä on paljon, mutta en tunne ketään, joka lähettäisi niitä. Periaatteessa täällä keitetään vain tällä tavalla. Tämä menettely on vaarallinen, jos tarkkaa menettelyä ei noudateta, voi tapahtua räjähdys, siksi sitä ei luultavasti näytetä täsmällisesti missään bbgatessa, mitä pahoittelen, koska se on nopeaa ja erittäin tehokasta.
 

AmoreTossico

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 5, 2024
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Tarkoitatko h3po3-fosforihappoa? Itse en ole koskaan havainnut suurta eroa sudon keittämisen välillä rp/i:llä tai h3po3:lla, lukuun ottamatta sitä, että happokeittäminen on nopeampaa.
 

AmoreTossico

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 5, 2024
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
monet kaverit vanhoilla wetdream-foorumeilla tai vespiaryssä keittivät paljon h3po3:lla.
Opin videon kautta trampilta noin 10 vuotta sitten.
 

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Mar 4, 2023
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
kun luin sen täältä, pidin sitä aluksi hauskana, mutta nyt kun ajattelen asiaa, kaikki, mitä kirjoitat täällä, pelottaa minua täysin, ja ymmärrän sen vihdoin.

Olen kotoisin Tšekin tasavallasta ja olen tehnyt aktiivisesti ruokaa lähes 10-12 vuotta, ja sitä ennen olen auttanut säännöllisesti kahta vanhan koulukunnan mestaria 15-16-vuotiaasta lähtien, jotka ovat tehneet ruokaa syntymästäni lähtien.


se mitä te kaikki kirjoitatte täällä, on puolittaista hölynpölyä tai pikemminkin vain teoreettista kemiaa, josta ei ole teille mitään hyötyä.


Olen etsinyt korkeampaa tietoa täältä yli vuoden ajan, olen innostuneesti yllättynyt siitä, miten fiksuja ihmisiä täällä on, jotka tietävät ja osaavat kaiken.


Jonkin aikaa minulla oli harhaluulo, että olin vain huonompi kokki, jolla oli vain yleistietoa kemiasta... halusin hinnalla millä hyvänsä oppia muita tapoja kuin meidän, tšekkiläisen...


nyt en yhtään ihmettele, että täällä huumemarkkinoilla ihmiset kehuvat jotain tuotetta ja samaan aikaan eivät edes tiedä miten oikea PIKO toimii ja väittelevät yhden tai kahden ihmisen kanssa, jotka ovat oikeassa, että se on paskan arvoista.


Etsin jotain mitä ei ole olemassa... Itse asiassa löysin - ylpeyteni.

JA LOPETTAISIT SEN KUTSUMISEN PERVITIINIKSI, niin Temler Werke -yhtiö kutsui sitä toisen maailmansodan aikana.


MEILLÄ ON PIKO, SENKIN PASKIAISET :-**
 

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 6, 2024
Messages
40
Reaction score
29
Points
18
Rauhoitu kaveri, olemme iloisia, että olet mukana. Useimmat meistä täällä eivät ole koskaan kokkailleet, meillä ei ole mitään muodollista koulutusta orgaanisesta kemiasta, emmekä väitä tai teeskentele muuta. Kaikki kokkausta koskevat neuvot tai lausunnot, jotka eivät sisälly video-opetukseen tai kattaviin kirjoituksiin, tulisi ottaa suurella suolaripaisulla.

Jos haluat hyödyttää yhteisöä ja jakaa reseptisi tai keskustella keittämiseen liittyvistä erityispiirteistä (suhteet, ajoitus, ainesosien lisääminen nopeasti/hitaasti jne.), asiantuntemustasi arvostetaan suuresti. Voit tehdä sen täällä tässä viestiketjussa tai osoitteessa https://bbgate.com/b/Czech/ tai missä tahansa muualla.

Mitä tulee nimeen, käytin "pervitin" puolivirallista nimeä, jota käytetään yleisimmin uutisissa ja kirjallisuudessa, joka olisi paras englanninkieliselle yleisölle.
 

miketate

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 30, 2024
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Kartelli siirtyi p2p-laboratorioihin noin 08/09 pseudo sai murrettua... Ihmettelin, mikseivät he vain hankkineet elävää viljelmää Intiasta ja tehneet omaa L-PAC:ia & sitten tehneet pseudoa lpac:sta (pseudo on ainoa, joka EI ole jollain tavalla racmic... )pseudo met on parasta koska siinä on kaikki oikeat molekyylit dopamiinin reup inhibitioita ja lisääntynyttä dopamiinituotantoa varten kun taas race mic sisältää puolet hyvää euforista dopamiinihumalaa ja puolet sitä nopeaa paskaa joka vaikuttaa norepinefriinin tuotantoon ja reup inhibitioihin....

Kartelli itse asiassa palkkasi T & K-tiimin luomaan prosessin, jolla kierrätetään puolet racmic-metamfetamiinista, joka vaikuttaa noradrenaliiniin... he käyttävät ei-racmic-katalyyttiä ja tislaavat sen tuottaakseen noin 85/15 dopamiinihuumeen ja nopean noradrenaliinihuumeen välille, ja paljon epäpuhtauksia tulee sen mukana (he käyttävät moon shine still -tislausta) ja sitten he puhdistavat ruskean kristallin/nesteen metamfetamiinikeiton asetonilla, ja sitten sinulla on puhtaita kirkkaita/valkoisia kiteitä...

Hullu juttu on se, että jotkut ihmiset suosivat ramic-metamfetamiinia valikoivan isomeerin sijaan, ja he jopa käyttävät prosessia kristallimetamfetamiinin raseemisointiin...

Pseudo on se, että se sisältää kirjaimellisesti metamfetamiinimolekyylin ja ainoa asia, joka sille tehdään, on pelkistys, jolla katkaistaan yksi pala pseudomolekyylistä ja bam, sinulla on metamfetamiinia....

P2p-metamfetamiini on erittäin puhdasta, mutta lopputuotteeseen jäävät epäpuhtaudet ovat erittäin myrkyllisiä.
 
Top