- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 37
Yksi varsin tärkeä asia tšekkiläisestä pervitinistä, jossa käytetään tolueenia. Tšekin kaduilla saa 90-prosenttisesti märkää tavaraa, joka sisältää tolueenia. Tämä tekee "quick heat" -vaikutuksen levityksessä. Metamfetamiinin sirpaleilla tunnet "puristusta" HCL:n takia. Tšekkiläinen pervitiini sisältää myös paljon epätasapainoisia jäänteitä (valmistajat eivät välitä paskaakaan puhtaudesta) .. kuten jodia ja joskus happoa akkukennoista. (Tämä voi vahingoittaa elämää!)
+Se on myös yleistä, että löydät "ylikuumennettua ruskeaa paskaa", joka voi pitää sinut pystyssä pitkään....
Tšekin pervitin ei ole puhtaudesta, mutta joka tapauksessa voit tuntea tarpeeksi nopeaa kuin 90% + met.
Puhdas meta on sileää. Pervitin on kuin hiekkapaperin terävää.
Olen ottanut monenlaista metaa. Tsekkiläinen paska on hullumpaa ja myös paljon vaarallisempaa.
Tsekkiläiset huumeidenkäyttäjät eivät yleensä halua puhtaita kiteitä, koska he eivät tunne oloaan fettiseksi.
Minulla on juuri nyt kristallia Hollannista, kavereilla ei ole tarpeeksi...
+Se on myös yleistä, että löydät "ylikuumennettua ruskeaa paskaa", joka voi pitää sinut pystyssä pitkään....
Tšekin pervitin ei ole puhtaudesta, mutta joka tapauksessa voit tuntea tarpeeksi nopeaa kuin 90% + met.
Puhdas meta on sileää. Pervitin on kuin hiekkapaperin terävää.
Olen ottanut monenlaista metaa. Tsekkiläinen paska on hullumpaa ja myös paljon vaarallisempaa.
Tsekkiläiset huumeidenkäyttäjät eivät yleensä halua puhtaita kiteitä, koska he eivät tunne oloaan fettiseksi.
Minulla on juuri nyt kristallia Hollannista, kavereilla ei ole tarpeeksi...
- Reaction score
- 3
Myös pervitin on nimimerkki wehrmachtin käyttämästä metamfetamiinista
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 37