• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Methamphetamine Efedriini a pseudoefedriini

Methamphetamine

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Tšekin tapa ei ole huono, mutta minua häiritsevät nuo sivutuotteet , reagoimattomat koirat ja alhainen saanto . Mutta kaikki riippuu koirien puhtaudesta. Mutta koivu on eri kahvi.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Feb 12, 2022
Messages
91
Reaction score
93
Points
18
ja miten typpi jäädytetään ?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Ilmakehän paineessa oleva typpi voidaan säilyttää nesteenä kryogeenisessä astiassa.......
 
Last edited:

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Feb 12, 2022
Messages
91
Reaction score
93
Points
18
En voi vastata yksittäisiin kommentteihin joten minun on megatresk näin mitä tulee näihin umpikujaan niin ensin meidän on saatava tavarat jotta voimme ratkaista umpikujan mutta olemme oikealla tiellä koska minulla on myös vaikutelma että pian maserko tulee oman tuotteensa kanssa olen utelias ja odotan innolla että vihdoin joku aloittaa sen täällä
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 17, 2023
Messages
19
Reaction score
2
Points
3
Olen ENNEN... Ehdotan vain miten, jos keksin paremman tavan, kirjoitan sen... Etsimme tapaa saada se toimimaan, emme tapaa olla tekemättä sitä...
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Etsiminen, löytäminen, keksiminen..... Miten olisi, jos ottaisit yhteyttä BB.expertin gurummeihin, jotta saisit vastaukset kysymyksiisi. Max. Ystävällisyys heidän puoleltaan kaikissa asioissa.....
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 17, 2023
Messages
19
Reaction score
2
Points
3
Odotan innolla,,,, ja voisin lähettää jotain roskiin
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Feb 12, 2022
Messages
91
Reaction score
93
Points
18
cool
Pyydän anteeksi, että lisäsin väärää tietoa, mutta kommenteistasi päättelin, että itse asiassa suunnittelit jotain

Mitä tulee "1kg efa-palapeliin", miltä sellainen "palapeli" näyttäisi? Minua kiinnostaisi tietää
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Se on siis jo tähän mennessä jaettu kentällä, mutta haluan vielä jakaa oman puoliskoni kahtia.
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Cus Yritin kysyä pari kertaa, mutta en koskaan saanut tarkkaa vastausta.....Tiedättekö, miten erotetaan ibuprofeeni Modafenista ja uutetaan PSE????
Kaikki mahdollisuudet, joista ihmiset kirjoittivat, ovat lopulta epäonnistuneet, joten jos sinulla on jotain todennettavaa
. KIITOS
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Valkoinen kiteinen jauhe tai värittömiä kiteitä. Se on käytännössä liukenematon veteen, liukenee helposti asetoniin, eetteriin, metanoliin ja dikloorimetaaniin. Liukenee emäksisten hydroksidien ja karbonaattien laimeisiin liuoksiin.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Sinulla on paljon variaatioita, jotka on erotettava toisistaan, onko vapaa emäs vai suola pse
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
PSE
Valkoinen kiteinen jauhe tai värittömiä kiteitä. Liukenee helposti veteen ja 96-prosenttiseen alkoholiin ja liukenee hieman dikloorimetaaniin.

Sulaa noin 184 °C:ssa.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Mutta en menisi liian pitkälle tuohon modafenin paskanjauhantaan. Koska ne ovat täynnä gaakia ja uusia täyteaineita, jotka vedät koirasta yhteen, jos et vedä sitä kunnolla. Ja sitten silmät itkemään reaktion jälkeen. Joten onnea ja älä unohda kirjoittaa onnistuneen poiston jälkeen .... .... Kiitos
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Siinä tapauksessa, mitä minun pitäisi tehdä.....tilata efedriiniä en todellakaan halua.....so vain uuttaa kasveista tai Puolasta?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Tilaa efedriini voisitko jakaa mistä ? Kuulostaa loistavalta
Lähetä yksityisviesti
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 17, 2023
Messages
19
Reaction score
2
Points
3
Enemmän piisaa täällä kaikki minusta tuntuu liian... Ei efedriiniä eikä Vendoria... potkaise potkuria... niin voisit uuden vuoden jälkeen kun on vähemmän tukkoista....
 

donart1

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
:D jotta myyjä ilmestyisi niin kokin on synnyttävä tänne, kunnes kukaan ei kokkaa cz/sk:ssa niin ettei täällä ole laadukasta myyjää
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Hyviä kokkeja olisi harvassa, pikemminkin tarvitaan hyvä manageri, joka ottaa homman omiin käsiinsä ja hallitsee kaiken, laittaa kaikki säikeet yhteen. Hän selvittää tarjonnan, etsii sijoittajan ja huolehtii siitä, että kaikki sujuu ongelmitta. Sellainen osakeyhtiön pitäisi olla. Ei pomoa, vain osakkuus yhtiössä. Sellaista tarvitaan yrityksen johtamiseen. Se on edistyksellinen ajatus. Killat suhtautuvat epäluuloisesti uusiin asioihin, mutta uskon, että se, joka tarttuu ensimmäiseen, voittaa jättipotin.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Hyviä kokkeja olisi harvassa, pikemminkin tarvitaan hyvää johtajaa, joka ottaa homman omiin käsiinsä ja hallitsee kaiken, laittaa kaikki naruista yhteen. Hän selvittää tarjonnan, etsii sijoittajan ja huolehtii siitä, että kaikki sujuu ongelmitta. Sellainen osakeyhtiön pitäisi olla. Ei pomoa, vain osakkuus yhtiössä. Sellaista tarvitaan yrityksen johtamiseen. Se on edistyksellinen ajatus. Killat suhtautuvat epäluuloisesti uusiin asioihin, mutta uskon, että se, joka tarttuu ensimmäiseen, voittaa jättipotin.
 

kalel.kalel

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 29, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hei, voiko U auttaa minua Birchin kanssa?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Vihdoinkin ensimmäinen kiinnostunut tekemään todellista ruoanlaittoa sinulla on munaa mies ja ilahdutit minua samalla. Meidän sk/cz kohtaus BB fore on täynnä tyhmiä lapsia ...... ......
 
View previous replies…
Top