- Reaction score
- 3
olen nähnyt näytteen maksujärjestelmän, mutta en ymmärrä, että ostaja maksaa rahat, joten mitä tapahtuu, jos tuote ei saavuta hänen kättään, en voinut ymmärtää tätä osaa, koska myyjä ottaa rahat loppuvaiheista.
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,748
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
25 Feb
Ostajan tehtävänä on päättää, milloin rahat luovutetaan myyjälle. Muussa tapauksessa ylläpitäjä on kutsuttu kauppaan
↑View previous replies…
- Reaction score
- 3
- By Anhedonia35
Rangaistus kemikaalin tuomisesta maahan alkaa 10 vuoden vankeusrangaistuksesta, eikö ole sinusta normaalia, että minä pystytän näitä skenaarioita? Kun teen kauppaa myyjän kanssa, annan hänelle sekä rahani että osoitteeni. Jos tuote ei saavu minulle, menetän rahani. jos mies lähettää tuotteen, mutta jää roikkumaan tulliin, menetän rahani ja joudun vankilaan, eikö tämä ole mielestäsi tärkeä ongelma?
- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,748
- Deals
- 666
- By HEISENBERG
-
27 Feb
Kun ostetaan tai myydään jotain kiellettyä, on aina olemassa riski rahan ja/tai vapauden menettämisestä. Sinun on mietittävä jokainen vaihe ennen kuin ostat jotain ja oltava tietoinen riskeistä. Valmistele osoite, jonka annat myyjälle. Escrow-järjestelmämme ei takaa, ettet joudu vaikeuksiin lainvalvontaviranomaisten kanssa. Kysy foorumin käyttäjiltä, miten ostoksia tehdään mahdollisten riskien minimoimiseksi.