Question Kaikki, mitä olen oppinut näinä päivinä metamfetamiinista (korjatkaa, jos olen ymmärtänyt väärin, opettelen edelleen)

Gusfring666

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
38
Reaction score
262
Points
53
Laimennettu suolahappo-> Tätä voi ostaa rautakaupasta. Hän Sitä myydään lohkojen ja jalkakäytävien puhdistusaineena. Sitä kutsutaan muriaattiseksi hapoksi.

Natriumhydroksidi-> Tätä sinulla on luultavasti jo. Sitä kutsutaan useimmissa paikoissa "soodaksi" kaustiseksi" tai valkaisuaineeksi; on pesualtaan puhdistusaine ja Viemäri.

Etyylieetteri-> Sinun täytyy luultavasti valmistaa. Älä huoli, se on Soft. Mene vain paikalliseen ruokakauppaan tai autovaraosamyymälään ja poimi purkki tuota "starttinestettä", joka tulee suihkeena. Sitä käytetään bensiinimoottoreiden kylmäkäynnistykseen.


Nenäinhalaattori "VICK"-> Mikään muu ei toimi, kunnes mistä tiedän. Niitä on missä tahansa apteekissa tai ruokakaupassa jne. Tarvitset niitä noin 12 kpl, mutta älä osta tusinoittain, ellei ole talvi, jotta voit sanoa, että se on sairaalaa varten, joka varastoi niitä potilaita varten. Muuten osta kaksi kerrallaan, jos mahdollista. Kutsu ystävä auttamaan sinua. Apteekin farmaseutit he yleensä tietävät, mistä on kyse, jos ostat suuren määrän.



Laiteluettelon lähetän myöhemmin, korjaa minulle mahdolliset virheet tässä viestissä, kiitos, opin paljon teiltä, rakastin foorumia, @Berlin777 auttoi minua paljon, toivotti minut tervetulleeksi, tunsin oloni mukavaksi täällä
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Etyyliasetaattia on saatavana rautakaupasta tsp-korvaavana maalin ohentimena. Rikkihappoa viemärin puhdistusainetta on 95-prosenttisesti puhdasta rautakaupassa. Vm&p-naftat on monipuolinen ei-polaarinen liuotin. Puhdasta asetonia saa periaatteessa mistä tahansa kynsilakanpoistoaineena. Kloorattu kaasuttimen puhdistusaine on dcm, metyleenikloridi. Noin 75 %. Moottorin käynnistysnesteessä on usein etyylieetteriä ja tai hektaaria tai heksaaria. Epsom-suola on hyvä kuivausaine kerran valmistettuna. 91% isopropyylialkoholi voidaan suolata ruokasuolalla lähes vedettömäksi. 🤔 Pyrex piirakkapannut ovat 3 dollaria ja toimivat hyvin piirakoita ja myös uudelleenkiteytyksiä varten.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Moottorin käynnistysnesteessä on dietyylieetteriä ja joko heksaania tai heptaania. On olemassa videoita siitä, miten dietyylieetteriä valmistetaan etanolista. Devil Springs ja Everclear sisältävät runsaasti etanolia. Netistä voisi löytyä laboratorioetanolia. Dibutyylieetteriä voitaisiin käyttää etyylimagnesiumkloridin Grignard-reaktiossa asetonitriilin ja suolahapon kanssa P2P:n (fenyyli-2-propanoni) valmistamiseksi.
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Hektaani ja heksaani on se, mitä Google kutsuu heptaaniksi ja heksaaniksi 😅Amazonissa ja ebayssä on varmasti laboratoriolaatuista etanolia. Etyylimagnesiumkloridi kuulostaa vaikeasti saatavalta, mutta luin hiljattain asiakirjan, jossa kuvattiin cfc:n, kuten R-11:n ja muiden triklooriyhdisteiden käyttöä invitro-grignardien valmistuksessa. Se on hämmästyttävää, mitä kaikkea voi ostaa netistä nykyään. Olin alun perin huolissani siitä, että ostaisin suosittua balsamointiainetta suurelta verkkokaupan yritykseltä, mutta luin, että 200 oli ostettu viime kuussa, mikä sai minut tuntemaan oloni hieman paremmaksi.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Tarkoitin bentsyylimagnesiumkloridia, en etyylimagnesiumkloridia. Kirjoitusvirhe. Lisätään magnesiumkääntymiä dietyylieetteriin (tai dibutyylieetteriin) ja lisätään hitaasti bentsyylikloridia, jolloin muodostuu bentsyylimagnesiumkloridia. Sitten lisätään asetonitriiliä. Jodikide voi auttaa grignard-reagenssin muodostamisessa. Magnesiumkääntymien raaputtaminen, jos ne eivät ole tuoreita, brillo-padin teräksisellä raaputusjätteellä auttaa. Myös ultraääni voi auttaa grignard-reaktioita.
 

Attachments

  • iFwoBfNLGS.jpg
    iFwoBfNLGS.jpg
    13.7 KB · Views: 88

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
....ja oletan argonissa vai typessä? Inertti ilmakehä on lukemani mukaan grignardin valmistuksen edellytys, ja se on estänyt useimpia yrittämästä sitä.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Dietyylieetteri on hyvin haihtuva eikä päästä happea sisään. Joskus tarvitaan korkeampia lämpötiloja, jolloin voidaan käyttää dibutyylieetteriä, joka on edelleen riittävän haihtuva sulkemaan hapen pois.
 

Attachments

  • bRfK0265oD.png
    bRfK0265oD.png
    188.5 KB · Views: 132

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Ehkä se on joidenkin grignard-reaktioiden, jotka vaativat pitkää kuumennusta, että se tarvitsee inertin ilmakehän ja eetteri ei riitä.
 

Attachments

  • 6eMpzIoBqf.png
    6eMpzIoBqf.png
    198.8 KB · Views: 103

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Bentsyylimagnesiumkloridi ja asetonitriili oletan tai sinulta puuttuu aromaattinen rengas. Vaikka jos saat sen toimimaan, kerro minulle miten, niin kerron sitten, miten amfetamiinia valmistetaan välituotteesta suoraan ilman P2P:tä. ;)
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Myöhäistä muokata, näin juuri, että korjasit tämän jo.

THF:ää, joka on PVC:tä sementissä/liimassa, käytetään yleisesti Grignardissa liuottimena, kiitos, että otit esille di-N-butyylieetterin, joka on minulle uusi, ja se vaikuttaa riittävän helpolta valmistaa, erittäin hyödylliseltä, ja tiedän varmaan paljon reaktioita, jotka sujuvat paremmin eettereissä, kuten Al/Hg:ssä.

Ultraääni ja lisätty jodikide auttavat enemmän kuin kaikki maailman kuivaus ja ilman poissulkeminen voisivat auttaa, kun se on saamassa Grignardin käyntiin.
 

beherit

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 29, 2023
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
Jos katsot tämän videon,
, voit kirjaimellisesti tehdä oman dietyylieetterisi.
Ongelmana on rikkihapon saaminen.
 

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
8
Reaction score
7
Points
1
Hei mies, haluaisin osallistua tähän. Olen juuri laatimassa tarvittavaa perusluetteloa. Miten tai mistä saan tarvittavat tiedot aloittaakseni?Lahjoitan mielelläni %BTC hyvälle kärsivälle ,mentorille. Olen päättämässä, jos aion ostaa tarvittavat lasitavarat tänä iltana paikan päällä.
Kiitos kaverit,arvostaisin jos voisin ystävällisesti oppia kanssanne.
 
Top