- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 5
Arvoisa Mr.
Käytä L-viinihappoa vapaan emäksen erottamiseen menetelmänne mukaisesti.
Sain sekoittaessani purukumin kaltaista ainetta, ja kun lopetin sekoittamisen, kaikki muuttui hyvin kovaksi valkoiseksi kiinteäksi aineeksi. Kokonaan kappaleeksi.
Onko tämä oikein?
Käytä L-viinihappoa vapaan emäksen erottamiseen menetelmänne mukaisesti.
Sain sekoittaessani purukumin kaltaista ainetta, ja kun lopetin sekoittamisen, kaikki muuttui hyvin kovaksi valkoiseksi kiinteäksi aineeksi. Kokonaan kappaleeksi.
Onko tämä oikein?
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 662
- Deals
- 8
Kyllä
↑View previous replies…
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 662
- Deals
- 8
- By btcboss2022
Se ei muutu nestemäiseksi neste sekoittuu kovaan kiinteään aineeseen sinun on murskattava se tyhjiösuodatukseen ja saat nesteen.
Noin freebase saanto p2p on ok, jos ei höyrytislattu p2p käytetty.
Noin freebase saanto p2p on ok, jos ei höyrytislattu p2p käytetty.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 5
Arvoisa Mr.
Käytin L-viinihappoa vapaan emäksen erottamiseen. Tyhjiö antaa nestettä. Emäksinen PH-13. Saadaan vapaa emäs.
Sekoitetaan vapaata emästä. Yhdistetään HCI:hen. PH-arvo -2. Halusin säätää pH-arvon -3:een. Mutta pH laski yhtäkkiä. Olen varovainen lisäämällä hyvin vähän HCI:tä. pH-arvo on aina ollut alussa noin 7. Sitten yhtäkkiä se laskee -2:een.
Kuumenna 130 asteeseen. Kaadetaan astiaan, jossa on 10 tilavuutta jäähdytettyä isopropyylialkoholia. Astiaan ilmestyi heti paljon jauhetta. Eikö pitäisi saada kiteitä?
Mitä tein väärin?
Herra, auttakaa minua.
Käytin L-viinihappoa vapaan emäksen erottamiseen. Tyhjiö antaa nestettä. Emäksinen PH-13. Saadaan vapaa emäs.
Sekoitetaan vapaata emästä. Yhdistetään HCI:hen. PH-arvo -2. Halusin säätää pH-arvon -3:een. Mutta pH laski yhtäkkiä. Olen varovainen lisäämällä hyvin vähän HCI:tä. pH-arvo on aina ollut alussa noin 7. Sitten yhtäkkiä se laskee -2:een.
Kuumenna 130 asteeseen. Kaadetaan astiaan, jossa on 10 tilavuutta jäähdytettyä isopropyylialkoholia. Astiaan ilmestyi heti paljon jauhetta. Eikö pitäisi saada kiteitä?
Mitä tein väärin?
Herra, auttakaa minua.