Question Fentanyyliä sisältävä ruoho. Onko tämä totta?

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Tänään törmäsin DNM:ssä erään rikkaruohomyyjän lausuntoon, jossa hän väitti, että hyvin suuri osa EU:n rikkaruohoista on nykyään Fent-valmisteisia.

Olen käyttänyt jonkin aikaa UNODC:n asiakirjojen lukemiseen yrittäessäni nähdä, mainitaanko tämä missään, ja löysin NOLLAN maininnan kannabista koskevasta osasta. Opiatteja koskevassa osassa (molemmat ovat liitteenä olevassa kolmannessa kirjasessa) mainitaan nimellisesti fentin käyttö erilaisten muiden kemikaalien väärentämisessä (ei juurikaan nimiä heroiinia lukuun ottamatta), ja suurin osa tästä rajoittuu suurelta osin Pohjois-Amerikkaan.

Onko kukaan oikeasti nähnyt ihmisten vittuilevan ruohon kanssa näin? Tarkoitan, että hydroponisesti kasvatetun tavaran vahvuus on nykyään niin paljon korkeampi kuin vuosikymmen sitten, miksi ruohoon laitettaisiin fentiä?

Joka tapauksessa, etsin jotain näkemystä, jota teidän nerokkaat mielenne voivat sisältää.

Hyvää uutta vuotta jne. jne.
 

Attachments

  • wWrdqmYDzK.pdf
    14.6 MB · Views: 621

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Nykyään marihuanaa voi liottaa kaikella, mikä on käsillä. Olipa se sitten synteettinen kannabinoidi tai fentanyyli.
Tämä johtuu siitä, että nykyään voit ostaa laillisesti ja halvalla CBD-marihuanaa, joka näyttää hyvältä mutta josta puuttuu THC.
Antaakseen tällaiselle yrtille huumaavan vaikutuksen, ihmiset kyllästävät sen fentanyylillä ja muilla aineilla.
+ fentanyyli pitää asiakkaan palaamassa takaisin hakemaan lisää ja lisää.
Tietenkin, nyt on olemassa uusi vaihtoehto THC: lle - HHC, sen potentiaali on 20-25% vähemmän kuin THC, ja toistaiseksi se on laillinen useimmissa Euroopan maissa, mutta kaikilla ei ole sitä varastossa ja jatkavat CBD-ruohon tai maatalousruohon kyllästämistä, joka näyttää aidolta marihuanalta.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Oletko nähnyt tämän käytännössä?

Olen samaa mieltä @spanara kanssa siitä, että kokenut ruohonpolttaja tietää heti, polttaako hän hamppua vai ruohoa.

Minulla on kärry HHC-O:ta, mutta en ole vielä kokeillut sitä, säästän sitä pahan päivän varalle (itse en ole kummoinen ruohonpolttaja).
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
IVY-maissa UR-144- tai JWH-sarja lisätään heikkoon marijuanaan. Voin sanoa varmasti, että synteettiset kannaboidit, kuten (ur144 / JWH-018), ovat lähes erottamattomia luonnollisista. Ainoa asia on nopea tulo ja nopea poistuminen, mutta jos käytät prolongaattoreita, vaikutus kestää pidempään.

Mitä fentanyyliin tulee, sitä ei tarvitse paljon, 1,2-1,5 mg fentanyylia 1 g marihuanaa kohden riittää niin, että vaikutus ei tunnu voimakkaasti ja henkilö tottuu tuotteeseen ja jää riippuvaiseksi.
Joka tapauksessa en pidä sitä reiluna, joten en suosittele sitä.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Minulla ei ole aikomustakaan tehdä tätä - testaan vain jo nyt erilaisia aineita Fentin varalta ja nyt ajattelen, että minun on testattava myös poikani ruohon tarjonta. Fent-testeistä tulee minulle kallis harrastus...
 

spanara

scammer
Joined
Dec 21, 2022
Messages
33
Reaction score
15
Points
18
Deals
9
cbd-ruohossa on se, että se tuoksuu hampulta....
joten se saattaa olla asia, mutta "oikea" tupakoitsija havaitsisi sen heti.
 
Top