Tervehdys - Olen itseoikeutetusti epävirallinen SnB:n apulainen.
En tiedä, oletko etsinyt liian tarkkaan SnB:n opinnoissasi, koska jossain vaiheessa sinun olisi pitänyt törmätä minuun ja ottaa yhteyttä ;]
Tämä on aika lailla ainoa reaktio, jota olen tehnyt kuukausiin. Paljon onnistumisia, vielä enemmän epäonnistumisia - teen jotain erilaista joka kerta yrittäen optimoida menettelyä. Voin auttaa sinua kertomaan, miten saat sen raiteilleen ja saavutat onnistuneen vähentämisen. Asiat, jotka on otettava huomioon, muistettava, etsittävä ja varottava vittu. Ottaen huomioon tämän erityisen tehtävän autonomisen ja taiteellisen luonteen, se on yllättävän temperamenttinen ja vaikea toteuttaa, jos sinulla ei ole oikeaa tietoa / ymmärrystä - huolimatta improvisaatiovapaudesta ja kyvystä korvata, on edelleen monia asioita, jotka eivät toimi ja vielä enemmän menevät pieleen.
Hyvien olosuhteiden/tarvikkeiden kanssa se on melko helppo toteuttaa, jos tietää, mitä tekee. Se ei myöskään ole puoliksikaan niin vaarallista kuin kaikki väittävät. Älkää kuitenkaan helvetissä viihtykö! Eräs kaveri sanoo tekevänsä sitä makuuhuoneessaan boksereissa jne. - en tiedä siitä... mutta olen aika lähellä tuota itsevarmuuden tasoa. Voit tehdä tätä missä tahansa, missä voit tuulettaa sitä turvallisesti. Tämän sanottuani, PPE ei ole välttämätön, mutta älä ole idiootti kuten minä. Se auttaa, että on joitakin käsineitä vaikka - varsinkin kun työskentelet käsilläsi elääkseen, periaatteessa kaikki joutuu viiltoihin / haavoihin ja polttaa sen helvettiin - joskus et pääse lavuaariin tarpeeksi nopeasti ja käsien pesu ei aina auta myöskään. Tunne hapot ja emäkset ja niiden neutralointi ja pidä ne periaatteessa käden ulottuvilla.
En halua potkia kuollutta hevosta, joten en toista mitään, mitä olen lähettänyt aiemmin. Olen kuitenkin sanonut aiemmin, että bb-käyttäjä Doudan viesti tekee hyvää oikeutta tuolle alkuperäiselle reseptille. Toisen bb-käyttäjän kirjoittama PDF, jota "Flatline ei kirjoittanut" - tämä todella auttoi minua selvittämään sen / ongelmanratkaisun. On myös video tai kaksi SnBs - lainvalvonnan valvottu kokki 2 litran pullossa. Myös Hamiltons Pharma.. - "how not to cook meth" - kirjoitin SnB-menestystarinani eräänlaisena avaimena, joka kokoaa kaikki nämä lähteet yhteen ja tekee niistä käytännöllisen järkeviä. Sitä ei ollut tarkoitettu itsenäiseksi reseptiksi/ohjeeksi. Tajusin kaiken toisen keittämisen ehdottamillani tiedoilla, koska olin täysi noob, jolla ei ollut mitään kemian koulutusta/kokemusta muuta kuin "chem for dummies" -kirjan selaaminen noin 15 vuotta sitten, joten älä luovuta - se ei ole vaikeaa. Opiskelin vain todella paljon ja kiinnitin huomiota ja olin päättänyt tehdä sen. Kaikki eivät tietenkään pelaa samalla pakalla. Muistakaa vain, kun käsittelette efedriiniä/pseudoa, sen muuttaminen metaksi on lähes yksinomaan "yhden askeleen pelkistys", jos SnB:tä käytetään Li/Al:lla tai RP/I2-keittimellä - tulos on sama. Tulevaisuudessa kallistun kuitenkin RP/I2-menetelmään, koska koko prosessia on helpompi valvoa.
Ehdotan tätä paljon: Tämä reaktio vaihtelee voimakkaasti riippuen: Käytetyt pillerit, miten/jos ne on puhdistettu.
Miten kaikki lisättiin RV:hen (järjestys jne.).
RV:n hallintaan reaktion aikana (erityisesti aluksi) ((yritä jättää se rauhaan!)).
Liuottimet? Eetteri/aromaattinen/alifaattinen vai sekoitus ? Huolellisuus puhdistuksessa/kuivauksessa - pesu vedellä/suolaliuoksella ja kuivaus Mg2SO4:lla.
ennen tiettyjen vaiheiden aikana ja niiden jälkeen.
On suositeltavaa käyttää ylimääräistä NaOH:ta. 1/4 AA Li -liuskaa laatikkoa kohti on stoikiometrisesti enemmän kuin tarpeeksi pelkistämään pseudomme metamfetamiiniksi - lisään mielelläni hieman enemmän Li:tä noin 3/4 tai kokonaisen AA-paristoliuskan kompensoidakseni mahdollisia häviöitä tai ehkä jos reaktioaika ei ollut riittävä.
Käytän 1,5 litran pulloa - minun ei tarvitse tuulettaa tai avata sitä ennen kuin se on valmis.
Jos haluat taattua menestystä, etsi jotain, joka toimii, ja pysy siinä tismalleen! Olen yrittänyt optimoida ja innovoida, joten olen tehnyt monia virheitä ja pilannut monia eriä leikkimällä eri ainesosilla/määrillä ja yrittämällä ohittaa tiettyjä vaiheita jne...
Minun neuvoni? Ota aikaa ja tee kaikki oikein ja kunnolla. Kiteytä pseudo FFS, tiedätkö mitä tarkoitan? Tee ylimääräinen maili kaikessa ja tee siitä tapa. Taitosi ja tuotteesi eivät kärsi, lupaan sen! En tiedä, mitä tarkalleen ottaen teet väärin, joten en voi ehdottaa mitään menetelmiesi/ainesosiesi osalta, kaikki näyttää hyvältä.
Tiedän, että se on reaktion hienouksia, joita et pysty sulattamaan, Jos haluat, voit DM minulle ja voimme selvittää sen.