- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,095
- Deals
- 1
Kylmäpakkauksesi, mitä niissä sanotaan ainesosista? Etsin kaikkialta enkä löytänyt ammoniumnitraattikylmäpakkausta. Niitä ei ole valmistettu yli vuosikymmeneen. Jos niissä lukee kalsiumammoniumnitraatti tai urea, ne eivät toimi. Vaihda se ammoniumsulfaattiin tai ammoniumlewishappoon.
- Reaction score
- 1
Prosessissani teen seuraavaa (jos kiinnostaa, jos ei, pyydän anteeksi tarpeetonta tietoa)
-mittaan Coleman-polttoaineen (kaikki tämä on kirjattu ylös, eikä minulla ole sitä käsillä, jotta olisin nyt 100-prosenttisen tarkka, mutta minulla on tarkat mittaukset kirjattuna ylös).
-laita se soodapulloon
-mittaa ammonium, laita se soodapulloon.
-riisu paristot, laita ne erilliseen Coleman-polttoainesäiliöön säilytettäväksi.
-Ota sekoitettu pseduo, laita soodapulloon.
-mittaa lipeä, laita soodavirtaan.
-mittaa litium, laita soodavirtaan.
-käynnistä reaktio pienellä, pienellä, pienellä, pienellä määrällä vettä ja sulje välittömästi.
-pyöritä, älä ravista, kunnes seos alkaa pyöriä kovaa.
-Odotetaan mahdollisimman kauan ennen röyhtäyttämistä.
-ravistellaan helvetisti, röyhtäistään, toistetaan, jatketaan kunnes kaikki litium muuttuu pronssiseksi.
-suodatetaan pumpulipallojen ja useiden kahvinsuodattimien läpi uuteen astiaan.
-kaasutetaan nestettä nestemäisellä tulella ja suolalla letkujen läpi, kunnes se "lumenee".
-suodatetaan valkoinen aines ja kuivataan
-lopputulos on käyttökelvotonta roskaa. johtuuko kaikki ammoniumista? voisinko mahdollisesti ottaa tuon roskajauheen ja laittaa sen uuteen keittimeen ja saada sen sitten toimimaan? vai onko se hyödytöntä ja pitää heittää pois?
-mittaan Coleman-polttoaineen (kaikki tämä on kirjattu ylös, eikä minulla ole sitä käsillä, jotta olisin nyt 100-prosenttisen tarkka, mutta minulla on tarkat mittaukset kirjattuna ylös).
-laita se soodapulloon
-mittaa ammonium, laita se soodapulloon.
-riisu paristot, laita ne erilliseen Coleman-polttoainesäiliöön säilytettäväksi.
-Ota sekoitettu pseduo, laita soodapulloon.
-mittaa lipeä, laita soodavirtaan.
-mittaa litium, laita soodavirtaan.
-käynnistä reaktio pienellä, pienellä, pienellä, pienellä määrällä vettä ja sulje välittömästi.
-pyöritä, älä ravista, kunnes seos alkaa pyöriä kovaa.
-Odotetaan mahdollisimman kauan ennen röyhtäyttämistä.
-ravistellaan helvetisti, röyhtäistään, toistetaan, jatketaan kunnes kaikki litium muuttuu pronssiseksi.
-suodatetaan pumpulipallojen ja useiden kahvinsuodattimien läpi uuteen astiaan.
-kaasutetaan nestettä nestemäisellä tulella ja suolalla letkujen läpi, kunnes se "lumenee".
-suodatetaan valkoinen aines ja kuivataan
-lopputulos on käyttökelvotonta roskaa. johtuuko kaikki ammoniumista? voisinko mahdollisesti ottaa tuon roskajauheen ja laittaa sen uuteen keittimeen ja saada sen sitten toimimaan? vai onko se hyödytöntä ja pitää heittää pois?
- Reaction score
- 1
- By SauceySockss
Minulla on ollut katastrofi iski melko monta kertaa kanssa sooda virrat kuitenkin. pieni kumitiivisteet kannet, ive oli minun kirjaimellisesti repiä tai osittain liukenevat, ja kun kaikki paine vapautuu kerralla, tulivuori purkautuu. Yhtä kertaa lukuun ottamatta olen ollut hyvin tarkkaavainen ja minulla on lähellä varakorkki, jolla voin estää katastrofin. kerran se ruiskutti minulle polttoainetta ja koko autotalliin. Luojan kiitos, ettei mikään päättänyt syttyä tai suuttua, muuten olisin ollut todella rapea.