GBL-synteesi

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Seuraavassa esitetään GBL:n uusi synteesimenetelmä.

ote:

lähde: "GBL:n valmistuksessa on käytetty vain yksi menetelmä, jolla voidaan valmistaa GBL:ää:


Minulla on kysymys tästä menettelystä. Onko mahdollista käyttää alhaisempaa vetyperoksidipitoisuutta, kuten 30 % 50 %:n sijasta, lainsäädännöllisistä syistä ja säätää samalla reaktiossa käytettävän H2O2:n määrää?
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
Saannot ovat hyvin alhaisia, älä tuhlaa THF:ääsi tällä tavoin. Tee vain GABA > NaNO2 -reitti.
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
Miten THF:n 88 prosentin konversiota pidetään alhaisena?
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
Se ei koskaan onnistu näin, sitä paitsi THF on arvokkaampi kuin lopputuote. Vakavasti vain ostaa kg GABAa lähes ilmaiseksi.
 

Billnye195

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 22, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei kaverit. Olen uusi jäsen yhteisössä. Onko kenelläkään synteesiä BDO - GBL? Jos on, jakakaa se. Tämä foorumi on parasta, mitä olen koskaan nähnyt. Te kaikki olette legendoja.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
662
Points
93

1,4-butaanidiolin (BDO) dehydrogenointi gammabutyrolaktoniksi (GBL).

Seosta, jossa oli 90,1 g (1 mooli) 1,4-butaanidiolia, 4 g kuparikromiittikatalyyttiä ja 0,15 g jauhettua reagenssilaatuista natriumhydroksidia (tai parempaa KOH:ta), sekoitettiin voimakkaasti ja kuumennettiin takaisinvirtauksessa. Noin 200 °C:n lämpötilassa tapahtui vilkasta vedyn kehittymistä, ja lämpötila laski noin 10 °C ja dehydrogenointi eteni tasaisesti. Kaasun kehittyminen (39 l/2 mol/mol reagoitunutta 1,4-butaanidiolia kohti) loppui noin 3 tunnissa. Reaktioseos jäähdytettiin huoneenlämpötilaan, suodatettiin katalysaattorista ja tislattiin alennetussa paineessa, jolloin saatiin gammabutyylibutyrolaktonia noin 80 prosentin saannolla ja reagoimatonta 1,4-butaanidiolia noin 10 prosentin saannolla.

GHB:n (gamma-hydroksibutyraatti) synteesi FAQ (usein kysytyt kysymykset)
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
On parempi ja turvallisempi vain ostaa GBL Kiinasta kuin puhtaampi
 

BamBam

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2023
Messages
15
Reaction score
2
Points
3
Onko teillä linkkiä, josta löytyisi tämä puhdistusaine Kiinassa. Olen etsinyt kaikkialta jotain tällaista enkä löytänyt mitään.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Ja halvemmalla
 

lucine

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 28, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Eikö yksikään linkin pdf-tiedostoista lataudu tai lataudu kenellekään muulle?
Voiko joku lähettää url:n siihen tärkeimpään pdf-dokumenttiin, jossa kuvataan synteesi?
 

evian

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 1, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Tarkista minun listaus kaveri, myyn kuin siivous yritys
 
Top